HELP! Miten aloittaa keskustelu pojan kanssa?

Vierailija

Olen siis 16 vuotias tyttö. Olen ihastunut yhteen poikaan, joka on vuotta vanhempi kuin minä. Olen tosi ujo, ja ajattelin, että voisin puhua hänelle facebookissa joskus. Miten voisin aloittaa keskustelun, mistä puhua ja mistä ei? Pitääkö miehet yleensä siitä että koittaa tutustua muuten kuin kasvotusten? Kertokaa toki vinkkejä! Kiitos jo valmiiksi!

Kommentit (2)

Vierailija

Luultavasti pitää. Jos oot sen verran rohkea, niin Facebook on nykyään suhteellisen luonnollinen keino tutustua. Monet pojat siellä ensin aloittaa keskustelua. Ei siinä muuta kuin kirjoitat "moi! :)", koitat keksiä kysyttävää jostain mikä häneen liittyy, ja huomaat kyllä jos hän on mukana keskustelussa. Jos sillä on vaikka uusi profiilikuva, tykkäät siitä ja sitten meet höpisemää. :D

Vierailija

Facebook on nykyään todella helppo tapa lähestyä toista ja kannattaa käyttää jos sattuu itse olemaan ujon puoleinen.Etenkin jos toinenkin on ujohko niin fb:ssä keskustelu sujuu luultavasti paremmin kun kasvotusten. Eikä kannata tehdä liian hätäsiä johto päätöksiä, jos ensimmäisellä juttu kerralla juttelu ei ole sujuvaa.Itse joskus tulkitsin että jätkä ei ollut kiinnostunut koska jouduin itse aina aloittamaan keskustelut, mutta myöhemmin tajusin että kyse olivan kundin ujoudesta.Ja keskustella voitte ihan mistä haluatte mm. musiikista, harrastuksista ja ihan normi elämästänne :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat