Mikä tuli?

Vierailija

Mikähän mahdollisesti mulle tuli tai mikä mulla on, kun olin kävelemässä kotiin päin niin tuntui alavatsassa vähän jotain mut ku pääsin kotiin niin alko järkytävä kipu. Menin makoilee mut ei pahemmin auttanu, yhessä asennossa kyl ei tuntunu yhtää. Yritin siinä sitte jotai tehä nii kyl hyvin pystyin eikä sattunu, mut sit taas välillä tuntu iha kauheesti kipua. Istuin koneelle ja siinä sitte vaa odottelin et jos kipu lähtis. Välillä helpotti ja välil taas sattu ihan sikana.. Mut oikeestaa kokoajan sattu tai tuntu jotenkin koko alavatsassa iha pikkasen alapäähänkin. Otin banadolin nii helpotti sen jälkeen siinä oikeestaa heti 20 min kuluessa. Kipua kesti ehkä 30-40min.

Ekana tuli mieleen raskaus. Mut harrastin seksiä noin. 1 kk ja 2 viikkoa sitten kondomin kanssa ja menkat tuli sen jälkeen ja nyt en oo harrastanut seksiä ollenkaan. Eikä oo kyllä ollut mitään muita raskauteen liittyviä oireita. Sukupuolitautiin en usko, oon harrastanut seksiä aina kondomin kanssa ja muutenkin vain muutaman kerran. Mut kaikki on mahollista(?) Mut mistä tollonane saatto johtua? Olin syöny päivän aikana vaan yhen aterian, ja sekin oli tästä ehkä 10 tuntia sitten, vettä en juonu ollenkaan vaan limua. Mulla on joskus pienempänä tullu samankaltane, yhtäkkiä alkanut kipu mut se ei tuntunu enää ollenkaa maatessa ja kesti ehkä 10min.

Kommentit (2)

Vierailija

Kulostaa mun korvissa menkkakivulta... välillä munasolun irtoaminenkin voi sattua, en toki tiedä voiko se noin pahasti tuntua. Kävisin lääkärillä tai kysäisisin gyneltä ens käynnillä jos jatkuu tommonen :/

Vierailija

Mieki väittäisin et tos ois kyseessä munasolun irtoominen. Itellä ainaki sillon tällön suunnilleen kierron puolivälissä tuntuu kipua just tollai kuvailemallas tavalla. Ite en oo kyl koskaa ottanu lääkettä, kipu on loppunu itestää. Joskus oon pitäny alavatsan pääl jotai lämmintä ni se on sit auttanu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat