Epävarmuus, huono itsetunto, itsensä ja muiden syyttely... Apua.

Vierailija

Hei!
Mulla olis tämmönen ongelma: entinen poikaystäväni seurustelee erän tytön kanssa (emme tule tytön kans toimeen) ja nyt siskoni on alkanut kaveerata ex-poikaystäväni kanssa. Heillä tuntuu olevan paljon yhteistä ja he viettävät paljon aikaa yhdessä. Tämä ärsyttää minua suuresti, vaikkakaan en tiedä syytä varmaksi. Nyt pariviikkoa sitten ex-poikaystäväni erosi tyttöystävästää, ja hän soitti asiasta ensimmäisenä siskolleni. MInulle tuli asiasta hyvin paha mieli, koska ennen poika olisi soittanut minulle asiasta.. Onko hän vaihtanut minut siskooni? Tämmöset ajatukse pyörii päässäni enkä pääse niistä eroon. Kuvittelen aina kun siskoni lähtee ulos, että " nyt se meni pojan luo ja he tapaavat salaa minulta ja muista. Mitähän ne tekee?" Yms. Olenko vain sairaalloisen mustasukkainen vai mikä mättää? Olen KYLLÄSTYNYT TÄHÄN TILANTEESEEN. mikä avuksi? Kiitos jo etukäteeeen kaikille..

Kommentit (1)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Hehe. Mulla mun äiti näkee salaa mun entistä avopuolisoa. Siis ei kyllä missään romanttisessa mielessä. Heillä vaan aina synkkas ja äitini kauheasti tykkäsi kyseisestä miehestä.

Kyllä se aluks vähän kirpas kun sai tietää että oma äiti ja entinen avo puhuu mun selän takana ja näkee multa salaa :D

Mut eksä on kitenkin eksä. Se saa tehdä mitä haluaa. Emmehän enää seurustele. Ja toinen osapuoli. Aikuinen sekin. Mikä mä olen puuttumaan sen tekoihin. Saa tehdä mitä haluaa.

Vaikkakin sunkin tilanteessa saattaa tuntua pahalta niin koita muistaa, että kumppikaan ei ole sinulle tilivelvollinen vaikkakin olisihan se hyvän tavan mukaista siskoltasi kertoa mikäli heillä olisi jotain. Kandee taas kerran: PUHUA.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat