Varatut, flirttailetteko muiden miesten kanssa?

Vierailija

Siinähän se otsikossa jo tulikin. Flirttailetteko tietoisesti miespuolisten (kavereitten?) kanssa?

Kommentit (11)

Vierailija

Minulla on sama juttu kuin Mellyawwilla eli olemus ja toiminta huokuu flirttiä, mutta sillä ei ole mitään syvempää tarkoitusta ja tämän minunkin mieheni tietää. Minusta pieni flirtti myös kuuluu elämään, eikä siinä ole mitään pahaa. Itse en tosin flirttaamalla flirttaile omille kavereilleni, työkavereille tai tutuille. Se toiminta on omistettu miehelleni.

Vierailija

Vähän samoilla linjoilla Mellyawwin ja Athenelin kanssa. Miesvaltaisella alalla työskennellessä pieni flirtti kuuluu työpäivään, muuten äijät pitävät tosikkona. Samoin baarissa tulee jonkin verran flirttailtua, mutta ei tietenkään "panohakuisesti".

Vierailija

En. En koe mitään tarvetta flirttailla muille kun omalle miehelle. Toki ystävällinen hymy mukavalle myyjälle, randomille kellon kyselijälle tms. vastaavalle on aina paikallaan :)

napakka

Miksi flirttaisin muille? Mulle riittää oman ukon huomio. ja yleensä jos flirttaat miehelle niin se mies saattaa tulla jutteleen, sittehän siin selität et joo huviksee oon kokoillan flirttaillu sulle et oon kyl varattu.. varmaa aika huoran kuvan antaa itsestää siin vaihees/tai sen et suhtees menee huonosti ku pitää flirttailla muille äijille.. flirttailu on niille joilla on huono itsetunto

napakka

Miksi flirttaisin muille? Mulle riittää oman ukon huomio. ja yleensä jos flirttaat miehelle niin se mies saattaa tulla jutteleen, sittehän siin selität et joo huviksee oon kokoillan flirttaillu sulle et oon kyl varattu.. varmaa aika huoran kuvan antaa itsestää siin vaihees/tai sen et suhtees menee huonosti ku pitää flirttailla muille äijille.. flirttailu on niille joilla on huono itsetunto

Nuuniu

Samoilla linjoilla olen Mellyawwin ja Athenelin kanssa. Flirttailu kuuluu perusluonteeseeni, mutta vaikka flirttailen, ei se tarkoita, että a) minulla ja miehelläni menee huonosti tai b) että olisin kiinnostunut toisista miehistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat