liian komea mies?

Vierailija

Mulla on ihan oikeasti LIIAN hyvännäköinen mies. Mies saa todella paljon huomiota tytöiltä ja naisilta, on kaikenlisäksi asiakapalvelu töissä. Olen aika mustasukkainen, ja vaikka en itsekään ihan mikään lakastunein kukka kedossa ole, nään jokaisen naispuolisen ihmisen kilpailijanani. Taas joku nuori tyttö jakoi numeroansa miehelleni ja itse täällä hypin seinille. Vaikkei mies ota ikinä kehenkään yhteyttä, eikä petä, on vain ystävällinen kaikille ja monet ottavat sen flirttailuna. Onko kellään samanlaista tilannetta ollut?? Mitä teen? En voi miestä komeroonkaan sulkea odottamaan vanhuuden rupsahdusta :D
Ja kuinka JULKEITA nykypäivän naiset on??? Miehellä sormus sormessa ja tylleröt silti numeroansa jakelevat :o

Kommentit (5)

Vierailija

"Ja kuinka JULKEITA nykypäivän naiset on??? Miehellä sormus sormessa ja tylleröt silti numeroansa jakelevat"

Siitäkös ne kilpasiskot vasta innostuvatkin.

Vierailija

Totta, naurattaa silti että mies 25 ja 16-18v tyttösetkin jakaavat numeroansa. Lapsikin löytyy, ihanko tollaset teinitytöt äitipuoleksi haluaisivat? :D

Vierailija

Heh mulla on lähes sama tilanne, meillä vaan lapsia on kaks ;D ärsyttäväksi tilanteen tekee kun mies on sellasessa paikassa töissä missä nää teinit hengaa vapaa ajallaan, kauppakeskuksessa ja vieläpä kahvilassa :S kyllä ärsytys on kova kun näkee välillä itekkin miten ne lirkuttelee tissit tiskissä :D ei ukko voi oikein sanoa juuta tai jaata ettei businekset kärsi, rahaa se on teininki kukkarosta :D jaa joo huomattu on et sormus oikee p***umagneetti!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat