poikaystävän sisko inhoo mua(?).

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa(sanotaan nyt vaikka Jari) 2,5v ja asunneet yhdessä vuoden. Ikää mulla on 21v ja miehellä 24v. Mulle tuottaa pahaa mieltä hänen siskonsa (sanotaan nyt vaikka Niina), joka on mun ikäinen. Alussa tulimme hyvin toimeen;meillä oli hauskaa ja pystyimme jutella monista asioista. Minä ja mieheni olimme 8kk kaukosuhteessa ,näimme 3-4vkon välein aina viikon tai kahden ajan. (välimatkaa oli yli 400km) ja muutin hänen luokseen,ja melko pian muutosta (n.2-3kk)Niinan suhtautuminen muhun muuttui. Rupesi olemaan pahoja sanoja mun vaatteista,meikistä,hiuksista,siitä että tykkään treenata,ihan kaikesta. Suoraan hän ei niitä aina sano mut puheista saa sen käsityksen. Aina kun kävin lenkillä ja näin hänet sen jälkeen niin sanoo"ihan turhaan sä treenaat,siin oo mitään järkee",jos olemme jossain sukujuhlissa ja mulla on aina hänen mielestään liian lyhyt mekko tai avonainen kaula-aukko ja en tosiaan pue niin sukujuhliin,eri asia jonnekin bileisiin. Kerran Niina ja hänen poikaystävänsä (sanotaan vaikka Tuomas)menivät kihloihin ja kuvia kun otetaan ja sitten tuli kaverikuvien vuoro ja olin siinä lähellä juttelemassa erään tutun kanssa niin Niina otti kuvia missä oli hänen kaverit yms.mutta minua ei pyydetty mihinkään kuviin...eikai siinä. Jos olen ollut bilettämässä muitten tyttöjen kanssa ja näämme kaikki seuraavana päivänä niin hän aina kysyy "kai sä teit selväks siel et oot varattu" toi loukkaa mua aina tosi paljon ihan kun mä heti oisin muitten miesten kimpussa jos Jari ei oo mukana:(. kerran sain keskenmenon ja halusin puhua siitä jollekin koska ahdisti (en vielä tuntenu muita tyttöjä kelle puhua)ja ainot mitä Niina osasi sanoa oli" olitsä varma et se oli Jarin lapsi"? siis noin ei sanota! ja tietenkin se oli Jarin lapsi! jos hän ei olisi Jarin sisko olisin monesti lyönyt jo häntä,en osaa ees kertoo miten inhottavasti se aina mua kohtelee,jos ei puhu niin kattoo arvostelevasti ja mä oon sille aina mukava...tuli vähän sellanen olo että oon selvästi hänen mielestään huora tjn. (olen ennen Jaria seukannut parin kanssa ja siitä tiedosta katsonut halveksittavasti,Niina ei ole ennen Tuomasta ollut kenenkään kanssa). Jari sanoi että hän voi olla kateellinenkin mulle,koska hänellä on reippaasti ylipainoa ja itse olen hyvässä kunnossa,en tiedä.

Joskus jos olemme porukalla juhlimassa niin hän ei "uskalla"jättää mua yksin pöytään sillä aikaa kun muut menevät röökille etten vaan pyydä muita miehiä pöytään!:O jos olemme heillä ja hänen joku kaveri on heillä samaa aikaa he menevät kahdestaan röökille; mulla on aina sellanen tunne et musta puhutaan paskaa,enkä varmaan oo väärässäkään. Silti Niina aina puhuu häistä ja siitä, että hän on mun tuleva kaaso(!?) jos menemme Jarinkaa naimisiin joskus,ei tosiaan tuu olemaan kaasona, tai lastemme kummi,en tiiä haluanko häntä,mutta Tuomas on mulle aina ollut tosi kiva ja meillä on mukavaa.

Rupee tulemaan aina kamala stressi kaikkiin juhliin; mitä sinne uskaltaa laittaa päälle, etten saa häneltä loukkaavia sanoja....tuo on niin kurjaa sillä olemme paljon tekemisissä kaikki neljä. Jari on puhunut hänelle,joka auttoi pari viikkoa kun käytös muuttu, mutta ei sen pidempään. Onko kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija

ja niin,jos olemme ulkona juhlimassa niin kerran pöytään tuli pari Niinan ja Jarin kaveria (tyttöjä,joita en ollut aijemmin tavannut) nyt olemme tyttöjenkaa kavereita. Silloin menin käymään vessassa ja Niina tulee kanssa niin hän sano"et sit kuullu multa mut Jari on ollut aijemmin ihastunut noihin" no kysyin muuten vaan asiasta Jarilta kun tilasimme juomia niin hän oli niin yllättynyt tiedosta ja sanoi ettei tosiaan ole koskaan ollutkaan vaan asia on ollut toistepäin,että tytöt ovat olleet häneen ihastuneita. Ja tytöt kertoivat myöhemmin asian näin olleen. Aina kun tiedän "et sit kuullu tätä multa" tiedän hänen valehtelevan:(

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Miksi vietät aikaa tämän Niinan kanssa kun selkeästi ette tule enää juttuun? Ymmärrän, että se on poikaystäväsi sisko, mutta onko sinun häntä pakko tavata? Vai näettekö vaan sukujuhlissa? Itse en ainakaan näkisi mitään ongelmaa pistää välejä poikki noin inhottavaan ihmiseen

Vierailija

no,ne tulee meille viettää iltaa aina ja joskus mennään poikaystävän perheen kanssa kylpylöihin yms ja en haluis noista kivoista reissuista olla pois...itse yritän välttäämahdollisimman paljon mutta kyllä sitä yrittää tulla kaikkien takia toimeen..kohta en jaksa enää olla ystävällinen..

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Voi tulla toimeen ilman että yrittää olla vasten tahtoaan ystävällinen. Anna sen olla mikä on. Ei sun tartte sen oikkuihin lähteä mukaan.

Onhan se ilkeä tilanne mutta nyt asenne remppaan ! se jeesaa.

Vierailija

Voi, tosi kurja tilanne :(
Kuulostaa siltä, että poikaystäväsi sisko on todella epävarma ja huonoitsetuntoinen. Voisiko hän olla jopa jollain tapaa mustasukkainen veljestään? Tai ehkä hän on todella epävarma ulkonäöstään, ja kokee olonsa jollain tapaa uhatuksi, kun lähipiiriin on nyt sinun muodossasi liittynyt sellainen (sen näköinen?) nainen, jollainen hän ehkä itsekin tahtoisi olla.

Surullista, jos hänellä on tällainen olo, mutta vielä surullisempaa, että sinä joudut siitä viattomana kärsimään. Hyvä, että sait poikaystäväsi puhumaan siskollesi! Sehän oli jopa auttanut hetkeksi.

Olisiko hänellä myös jotain ongelmia omassa parisuhteessaan, kenties liittyen hänen omaan epävarmuuteensa? Jos täytyy veljen "hyvännäköistä" tyttöystävää pitää silmällä, että ethän nyt vain vikittele muita miehiä. Tosi törkeetä kyllä!

Ovatkohan poikaystäväsi ja hänen siskonsa vanhemmat huomanneet tilanteen? Entä voisiko siskon poikaystävän kanssa hienovaraisesti jutella aiheesta, ja kysellä hänen tuntemuksiaan? Onneksi tulet kuitenkin hyvin toimeen myös "Tuomaksen" kanssa.

En usko, että poikaystäväsi sisko inhoaa sinua, eikä ainakaan sinun itsesi takia. Hänellä on varmaan omia ongelmia, joita sitten käsittelee ihan väärillä tavoin. Pelkääkö hän, että oma poikaystävänsä mahdollisesti voisi pettää häntä?

Ja luulen (valitettavasti), että hän on varmaankin puhunut pahaa sinusta kavereilleen... Siihen vähän viittaisi tuo sinun jättäminen pois yhteisestä kuvastakin, vähän niin kuin esittääkseen, että toi ei tähän porukkaan kuulu. Vaikka varmaan oikeasti haluaisi olla kanssasi hyvä kaveri! Tästä nyt ei paljon apua ollut, mutta ihmeellistä toimintaa vaan... Ja olisiko noilla kaaso-/kummi-puheilla kuitenkin jotenkin varmistamassa paikkaa teidän lähipiirissä, en tiedä. Luulen, että hän on vain epävarma itsestään ja sen takia yrittää kontrolloida sinua! :( Varmaankin yrittääkin sinut saada ärähtämään, että voi sitten marttyyrinä esiintyä toisille, että voi ei kun se veljen tyttöystävä nyt sanoi pahasti, ai niin ja siinä oli vielä tämä ja tämäkin huono puoli... Plääh, ikävää.

Varmaan seuraavan kerran, kun hän sanoo/antaa ymmärtää jotain negatiivista vaikkapa vaatteistasi, niin minun mielestäni voisit vain todeta, että "ai, ihanko totta, musta tää oli just kiva ja vielä sopiva tähän tilaisuuteen :)", ja jättää aiheen siihen. Minusta sinun ei tarvitse nöyristellä, voit ihan suoraan ihmetellä hänen sanojaan, tyyliin "luuletko oikeesti, että haluan muita miehiä kuin veljesi, ja miten ihmeessä niin luulisit?" jne...

Vierailija

Tosi kurja tilanne :(

Mullakin on vähän ongelmia mieheni siskojen kanssa.

Toinen näistä siskoista on todella kylmä ja etäinen minua kohtaan. Hän ei ole koko tuntemanamme aikana sanonut minulle muuta kuin "moi". Välinpitämättömyys ei varsinaisesti ole pahimmasta mutta kyllä sitä miettii että mitä on tullut tehtyä väärin.

Sitten on tämä toinen sisko. Aluksi olimme tosi hyvissä väleissä ja ajattelin jo saavani hänestä uuden ystävän. Sitten tämä sisko meni ja varasti rahaa mun äidiltä. Nyt en enää ollenkaan tiedä miten häneen pitäisi suhtautua. Ja vaikka tapahtumasta on jo aikaa niin silti olen hänelle niin vihainen etten oikein tiedä mitä ajatella.

Vierailija

Täälläkin suunnalla on ongelmia poikaystävän siskojen kanssa!!

poikaystävälläni on kaksi siskoa. Poikaystäväni isosisko ei juttele kanssani ollenkaan. En edes muista onko hän koskaan sanonut mulle et ''moi'', vaikka itse olen hänelle sanonut. Tosin enää en edes jaksa vaivautua sanomaan hänelle moi (kun tosiaan olen ollut poikaystäväni kanssa parisen vuotta). Taisin kyllästyä siihen ''moi'' sanomiseen sen vuoden kohdalla, kun sitten tajusin et sieltä päästä ei tule minkäänlaista vasta kaikua..

poikaystäväni pikkusisko taas tervehtii ja jos satun kaupungilla hänet näkemään nii sielläkin ihan asiallisesti tervehtii. Mut en kyllä hänenkään kanssa juttele ollenkaan, en oikein edes tiedä miksi, mutta luulen että poikaystäväni sisko on tällä hetkellä semmosessa ''teini'' elämässä menossa nii ehkä syy löytyy sieltä..

Voi tietenkin olla että poikaystäväni siskot ei tykkää minusta siksi jos ne on jostain kyliltä kuullut jtn pahaa musta, mut jotenkin olis kuitenkin kiva oppia nekin tuntemaan,kun poikaystäväni itse on kuitenkin aika läheinen perheensä kanssa.

Vierailija

joo kyllä tää on tosi inhottava tilanne,kohta on tulossa paljon juhlia ja stressaa ajatuskin jo niistä kun tiiän saavani haukut yms. mut pitää rupee sanomaan,pinna on jo niin kireellä ettei jaksa enää. en usko että poikaystävän vanhemmat tietävät asiasta..en tiedä pitäisikö siitä kuitenkin hieman hänen äitinsä kanssa puhua?...

kyllä niina on niin mustasukkanen tuomaksesta,tuntuu ettei heillä mene kovin hyvin mutta udkon että niina pelkää että tuomas pettäisi häntä joskus jonkun kanssa.

no,pitää vaan yrittää jaksaa:) mutta uskon ja tiedän että vielä joku pv otetaan rajusti yhteen,koska en enää jaksa tätä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat