Erikoinen tapaus - mies

Vierailija

Tutustuin noin kuukausi sitten yhteen mieheen kun olin kaverini kanssa viettämässä iltaa. Tanssittiin ja juteltiin ja meillä oli oikein mukavaa. Hän otti yhteyttä heti samana yönä ja kehui kuinka mukava ilta hänellä oli ollut ja että ei edes muista koska niin mukavaa olisi ollutkaan, vaikutti lisäksi todella ihastuneelta. Me tapailtiin, soiteltiin ja viestiteltiin paljon. Sitten yks kaks alkoi ihmeellinen valkoisten valheiden kertominen jostain todella typeristä jutuista, kuten että kun sanoin nähneeni hänet jossakin (tyyliin metrin päästä) niin väitti ettei ole ollut edes paikalla tms. Isompi juttu olikin kun näin hänet halailemassa jotakin toista naista. Suutuin tietenkin ja pahoitin mieleni, lisäksi näin tapahtuman todella läheltä, itse asiassa menin ohikin mutta en vaivautunut sanomaan mitään. Tästäkin hän valehteli ettei sellaista ole tapahtunut ja että olen nähnyt väärin. Hän oli todella humalassa, mutta tuskin sitä niin vain voi unohtaa toista naista ja huomasin jo aiemmin joitain merkkejä mitkä kertoivat, etten välttämättä ole ainut nainen kuten hän väitti. Kaikesta huolimatta taisin ihastua tähän mieheen, valitettavasti. Tämänkin jälkeen on pidetty yhteyttä ja nähtykin, tällä hetkellä välit kuitenkin "katkolla". En tiedä missä mennään! Näen häntä päivittäin ja kovasti katselee minua ja tuntuu hakeutuvan paikkoihin joissa tietää minun olevan. En viitsisi ottaa itse yhteyttä, kun en haluaisi tehdä itsestäni täysin naurun alaista. Mitä teen?

Kommentit (4)

Vierailija

Kuulostaa kyllä vähän playeriltä... Jos väittää, että olet hänen ainoa naisensa, mutta todellisuudessa näin ei ole, eihän mieheen voi luottaa. Mitä sitten, jos suhteenne muuttuisi vakavammaksi, voisitko luottaa häneen tällaisen jälkeen täysin? Ette luultavasti ole erikseen sopineet, että muita ei saisi tapailla, mutta mielestäni on mieheltä lapsellista valehdella siitä, ettei tapailisi muita, kun itse olet nähnyt hänet toisen naisen kanssa!

Itse sinuna jättäisin miehen rauhaan, koska jos olet jo ihastunut häneen, satutat itseäsi luultavasti koko ajan enemmän mitä pidempään juttunne jatkuu...

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Minkä ikäinen mies on kyseessä? Meinaan tällä, että onko hän vasta pääsemässä naisten makuun vai jo kerennyt mahdollisesti hurjastella..

Mutta jos jopa pienistä asioista pitää valehdella (etenkään jos ette seurustele)... niin mitä se kertoo ihmisestä?

Vierailija

Taas vaihteeksi otin sitten yhteyttä ja se poiki tapaamisen. Ei siinä sen kummempia tapahtunut, mutta juteltiin. Hän on ilmeisesti kovin epävarma minun tunteistani häntä kohtaan. Ei se ehkä ole ihme, sillä kuten hänkin on jo sanonut, niin olen kovin vaikeasti tavoiteltava enkä kovinkaan avoin. En tee sitä tahallani, mutta ehkä olen rakentanut jonkinlaisen suojamuurin suojakseni. En kuitenkaan tiedä mitä tehdä, olen päästäni niin pyörällä että ihan pelottaa. Odotan yhteydenottoa aina mutta silti, ehkä tuo hänen viimeaikainen käytöksensä on tehnyt tehtävänsä ja syönyt luottamustani. Entistä visummin haluankin pitää kiinni suojamuuristani, etten hajoa aivan palasiksi. Ja tosiaan, en sanonut koskaan etteikö toisia saisi tapailla, mutta oletin että jos kerran toisesta niin suuresti pitää, niin ei tarvitse tehdä noin toiselle. Hän on ensimmäistä kertaa oman ikäiseni ja sen nähtävästi huomaa, ikää on 18 mittarissa. Olen hiljattain eronnut, enkä siis havittele vielä ainakaan mitään sen suurempaa suhdetta. Tietenkin toivoisin rehellisyyttä ja sitä, että jos oikeasti pidämme toisistamme, niin muita ei tapailtaisi. Ihastusta kuitenkin on ilmassa, apuja!

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Eli tiivistetysti: olette molemmat epävarmoja toisistanne?

Vaikka se vaikeaa onkin, olisiko aika puhua asioista suoraan?
Sen olen miesten suhteen oppinut, että oletuksia ei kannata tehdä. Koskaan.
Asiat selvii, jos on selvitäkseen, vain suoralla puheellä. Parempi niinkin. Ei jää varaa epäselvyyksille ja väärille tulkinnoille.

Ota itseäsi niskasta kiinni ja kerro omasta tilanteestasi, toiveistasi ja tunteistasi. Lyö kortit pöytään. Oli vastaus mikä tahansa, ainakin tiedät. Ja jos teistä jotain tulee, niin mieskin tietää missä mennään. Ei tuohon oikeen muuta ratkaisua ole. Ei voi saada jos ei anna.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat