Hyvä ja rietaskin seksi

Vierailija

Oletteko kokeilleet esim. anaaliseksiä?! Entäpä parinvaihtoa, tai nainen ja 2.miestä?!! Minä pidän kovasti seksistä....olen melkein aina valmiina ja itsekin pitää vielä tehdä lisäksi!

Kommentit (9)

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Itse olen myös melko kokeilunhaluinen sängyssä, aanaaliseksi, seksilelut, sitomiset, roolileikit ja juuri vähän rajumpi seksi ja alistaminen... kokeiltu. Vähän kiinnostaisi kyllä esim. mies ja 2 naista ja mutta luulen että jää kokematta näin varattuna, tai tiedä nyt sitä x>

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009
rosemary

Itse olen myös melko kokeilunhaluinen sängyssä, aanaaliseksi, seksilelut, sitomiset, roolileikit ja juuri vähän rajumpi seksi ja alistaminen... kokeiltu. Vähän kiinnostaisi kyllä esim. mies ja 2 naista ja mutta luulen että jää kokematta näin varattuna, tai tiedä nyt sitä x>

Itse "kokeilin"..tai oikeastaan harrastin näitä kimppajuttuja juurikin varattuna. Riippuu ihan parisuhteesta, mutta saattaisitte saadakin kumpikin upean kokemuksen. Mikäli siltä tuntuu niin eikun keskustelemaan miehesi kanssa.

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Tavallaan oikeasti kiinnostaisi kokeillakkin juuri oman miehen kanssa tuota että ottaisi toisen naisen vielä mukaan ja jonkun verran juteltu ja tuskin miehellä ainakin ois mitään vastaan : D hmm tässä on miettimistä :)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Itselle se kynnys lähteä kokeilemaan madaltu heti kun tehtiin siitä kimppailusta minun ja eks avoni "yhteinen projekti"... Siitä se sit lähti. Ja mukavia naisia ja pariskuntia tulikin vastaan. Pitää vaan muistaa sopia pelinsäännöt, että ei synny mitään mustasukkasuus tms kohtauksia.

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Totta ne pelisäännöt on kyllä tärkeitä ja oikeastasn asiasta on kyllä jo silleen kevyesti " vitsailtu" mutta osa totta kumminkin :) saa nähdä mihin päin asia menee. Mies kuitenki osoitti että hän on kyllä mukana jos vain minulle sopii. Mien muuten Mellyaww löysitte nämä toiset osapuolet? Tuntuu vähän hankalalta että mistä lähtisi etsimään :)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

No ihan ekan tyttösen mies taisi itseasiassa löytää chatista. Samoin kuin eka pariskunta (joista tuli meille hyviäkin ystäviä ja useammankin kerran sitten puuhailtiin. vaiikka miehen kanssa tulikin ero niin tähän pariskuntaan pidän vielä yhteyttä).. Tietysti sitten baaristakin löytynyt pari mukavaa ihmistä. Mutta niissä kannattaa olla tarkkana. ettei ole liian päissään kukaan osapuoli jne.. Ettei tule mitään katumisia yms. Ihan eka sääntö meillä oli että ei ystäviä sotketa mukaan tähän. Tietysti miehen pari kaveria olisi mielellään lähtenyt leikkiin mukaan, kun kuulivat. Mutta siinäpä olis kaverisuhteet menneet luultavasti pilalle.

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Joo ei kyllä tulisi mieleenkään sotkea kavereita tuohon ettei vaan menisi ystävyyssuhteet pilalle :)kiva kun sai vähän enemmän.käytännön tietoa niin voisi ruveta oikeasti miettimään vähän enemmän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat