Rikki sekä hajalla ja vain yhden miehen takia

Vierailija

Toivoisin, että mahdollisimman moni lukisi tämän ja kertoisi neuvoja/mielipiteitä, en jaksa kaikkea kovin tarkasti kirjoittaa, mutta suuntaa antavasti.

Eli olen kohta 20v nainen ja olen ala-asteelta lähtien ollu kiinnostunut yhdestä ja samasta miehestä. (moni varmaan miettii et MITÄ, mikset ole alotetta tehny tms) Mutta tosiaan tämä mies kiusasi ja sai muutkin kiusaamaan minua ala-asteella, se sattui ihan älyttömästi ja sattuu edelleen. Välillä nämä tunteet nousee pintaan takaisin ja joskus on niitä hetkiä ollu et ihan sama, mitä mie sillä ees teen, jos se on ollu mua kohtaan niin paska.

Meillä on ollut nyt myöhemmällä iällä vähä tällanen "fuckbuddy" systeemi ja hän sanoikin heti alussa, että ei kai se haittaa sitten että tää on vaan hauskanpitoa, vaikka tiesin sen, inhosin ajatusta ja olin rikki, suostuin, koska kuvittelin, että ehkä meistä jotain tulee... NO eipä tullu ei.

Tämä kuulostaa tosi lapselliselta kyllä ja tiedän sen, mutta facebookissa aina riitojen päätteeksi olen aina poistanu sen kavereista mutta pyytänyt sitten uudestaan, jo useampaan otteeseen. Ja riitoihin on vaan ajauduttu sen takia, koska minä olin se joka halusi tapella. Haukuin sen ihan lyttyyn ja hän tavallaan ärsytti sillä ettei kommentoinut niihin mitään. Siitä pointsit sille ettei ryhtyny tohon.

Olen siis hirveän ujo ja epävarma johtuen rankasta kiusaamisesta koulussa ja menin aina lukkoon kun menin tämän miehen luokse. ELI

Meillä oli nyt pari päivää sitten keskustelu hänen luonaan, nojoo tappelu. Se sano että "jos et aio tehä mittää mun kans niin voit lähteä kotia" niin olin sitten menossa, mutta tää mies pysäyttää mut ja yrittää kysellä miks menen aina lukkoon sen luona ja yleensäki miksi ajattelen siitä niin negatiivisesti ja yritti olla mukava, mutta ajattelin sitä vain vittuiluna. Kiusaamisesti tietenki, se sattuu yhä ja tulee aina sattumaan. No kun lähin sieltä oven paukkuen niin laitoin sit illala kaveripyynnön sille facebookissa ja hän ei hyväksyny sitä, no ei tietenkää.

Siis silloin hänen luonaan hän sanoi mulle, että "ootko ihan varma, että et haluais mua suudella?" ja tuli lähelle. Mitä tää vois merkata, oisko se ollu sittenki kiinnostunu musta.....

Mutta miten pääsen yli tästä henkilöstä, haluan viimein tästä "pakkomielteestä" eroon, sillä hajoan ihan kokonaan palasiksi vain tän yhen miehen takia, joka pilasi mun elämän.

Tuli epäselvä teksti mut...:( hmh

Kommentit (2)

Vierailija

Niin kuin viestistäsi tulee ilmi, sinun on parempi ilman tätä miestä. Hänen kiusaamisestaan huolimatta ilmeisesti ainakin olisit aiemmin halunnut suhteen hänen kanssaan. Mielestäni kiusaamispohjalta olisi kuitenkin todella vaikeaa rakentaa toimivaa suhdetta, sillä tuskin koskaan voisit luottaa häneen täysin, kun muistot nousisivat pintaan kenties esimerkiksi riitatilanteissa.

Tekstisi perusteella vaikuttaa siltä, että sinä olet tavallaan aktiivisempi osapuoli "suhteessanne". Minusta sinun onkin itse tehtävä päätös, että et enää ota yhteyttä mieheen ja jos hän puolestaan ottaa sinuun yhteyttä, niin älä vastaa hänelle. Ainakin aluksi et varmaankaan pysty olemaan vain kaveri hänen kanssaan, vaan sorrut harrastamaan seksiä hänen kanssaan, jos hän sitä haluaa. Tästä syystä mielestäni kannattaisi miehen antaa olla kokonaan, ainakin toistaiseksi.

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Olen saamaa mieltä kun miumiu92 sinun on luultavasti parempi olla ilman tuota jätkää. Hieman tuntuu siltä että haluaa enemmänkin fyysistä kun henkistä kanssakäymistä sinun kanssasi. Ja ehkä jätkä on tajunnut että pystyy pitämään sinua lähettyvillä juuri tuollaisella epäselvällä käyttäytymisellä. Neuvon siis siirtymään eteenpäin ja jättämään tuollaiset miehet, saat varmasti paremman! Ehkä ne kiusaamisestakin jääneet pahat muistot voivat alkaa parantua kun otat etäisyyttä asioihin ja niihin ihmisiin. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat