Pelkään mieheni työmatkoja (ulkomaa)

Vierailija

Eli siis mieheni on työnsä takia lähdössä muutamaksi päiväksi ulkomaille työmatkalle kesäkuussa, ja olen nyt jo aivan kauhuissani.

Tiedän, että nämä reissut ovat sellaisia ryyppyreissuja (mieheni ei ryyppää, osaa ottaa alkoholia hallitusti), mutta hänen työkaverinsa eivät kaikki ainakaan. Tiedän, että tiedossa on varmaankin ravintolailtoja. Olen aivan tuskissani, koska pelkään suunnattomasti, että mieheni pettää minua matkalla. Jos innostuukin toisten painostuksesta juomaan esim liikaa... ja loppu tiedetäänkin.

En tahdo kestää tätä tuskaa, tämä on sietämätöntä. On niin kova ahdistus, kun ajattelen asiaa. Kaikki ruokakin oksettaa. En tiedä, onko mieheni pettäjätyyppiä, ainakaan hän ei mene yökerhoihin ilman minua.. Miten saisin mielenrauhan?

Kommentit (4)

Vierailija

Ehkä sinun kannattaa puhua miehesi kanssa tästä pelosta. Se voi jo helpottaa ahdistusta, että hän tietää mitä ajattelet koko reissusta. Mutta uskon että sinua ahdistaa. Hyvä ettei miehesi ole kova käyttämään alkoholia, ja toivottavasti hän käyttäytyy myös reissussa samalla tavalla vaikka kaverit enemmän joisivatkin.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Onko tälle pelolle joku syy? Tarkoitan, onko miehesi tehnyt joskus jotain, mikä aiheuttaa tämän epäluottamuksen?

Anyways, ainoa keino on tosiaan keskustelu. Keskustelkaa asiasta.

Vierailija

Mä kanssa mietin että mistä tää sun pelko oikeen tulee? Varsinki jos se ei oo sellasta "pettäjätyyppiä" eli ilmeisesti ei oo koskaan tehny mitää siihen viittaavaakaan. En tiedä tuosta asiasta puhumisesta mitä seconthebeach ehdotti, jos alat kertomaan tälläisistä peloista ilman varsinaista syytä saattaa miehesi vähän loukkaantua kun epäilet häntä tuollaisista.

Luulen että ongelma on nyt jossain muualla. Ehkä teillä on niin lyhyt suhde että luottamus ei ole ehtinyt syntyä vielä kunnolla? Ehkä sulla on huono itsetunto?

Oma mies on syyskuussa lähdössä 9pvksi portugaliin teekkariporukan kanssa. Siellä on surffausta, ryyppäystä ja varmasti kauniita eksoottisia naisia. Mutta ei mua itseäni yhtään edes mietitytä sellainen vaihtoehto että mies pettäisi. Tiedän ettei hän tee niin. Mieheni ansaitsee tuon loman kaveriporukkansa kanssa kerrankini ilman mua määräilemässä kaikesta ja toivon että hänellä on siellä mahtavaa.

Koita säkin ajatella positiivisia asioita eläkä vatvo turhuuksia.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009
Cristaly

Mä kanssa mietin että mistä tää sun pelko oikeen tulee? Varsinki jos se ei oo sellasta "pettäjätyyppiä" eli ilmeisesti ei oo koskaan tehny mitää siihen viittaavaakaan. En tiedä tuosta asiasta puhumisesta mitä seconthebeach ehdotti, jos alat kertomaan tälläisistä peloista ilman varsinaista syytä saattaa miehesi vähän loukkaantua kun epäilet häntä tuollaisista.

Luulen että ongelma on nyt jossain muualla. Ehkä teillä on niin lyhyt suhde että luottamus ei ole ehtinyt syntyä vielä kunnolla? Ehkä sulla on huono itsetunto?

Oma mies on syyskuussa lähdössä 9pvksi portugaliin teekkariporukan kanssa. Siellä on surffausta, ryyppäystä ja varmasti kauniita eksoottisia naisia. Mutta ei mua itseäni yhtään edes mietitytä sellainen vaihtoehto että mies pettäisi. Tiedän ettei hän tee niin. Mieheni ansaitsee tuon loman kaveriporukkansa kanssa kerrankini ilman mua määräilemässä kaikesta ja toivon että hänellä on siellä mahtavaa.

Koita säkin ajatella positiivisia asioita eläkä vatvo turhuuksia.

Paljon tuli huomion arvoista asiaa. Mutta kyllä se on se keskustelu mikä solmuja aukaisee. Taas painotan sitä, että merkitys on siinä MITEN asiat ilmaisee. Ei tietenkään ole fiksua (ilman syytä) töksäyttää miehelle : en luota suhun.

Mutta tuo nyt pitäisi kuulua jokaisen maalaisjärjen omaavan ihmisen tietopankkiin. Tietysti voit sanoa vaikka: en tiedä mistä syystä, mutta jotenkin minua pelottaa kun lähdet.. ehkä se on se ikävä tai jokin. En osaa sanoa miksi. Mutta minulla on huono mieli..
Tällöin teet selväksi, että kyse ei ole mikään miehen moka/vika. vaan puhtaasti SINUN tutemuksesi, jotka eivät juonna epäluottamusesta häneen.

Sinun itseluottamuksesta en tiedä. Ehkä on uusi suhde, eka suhde, vanha suhde. Meitä on moneen veneeseen. Joten en ala syitä tähän sinun pelkoosi etsimään ellet niitä osaa itse selkeästi tulkita. Annoin vaan välineitä, jotka toivottavasti herättävät ajatuksia ja saa "ongelmasi" jollain tavalla selkeämmäksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat