Parisuhde ilman kutkuttavaa fiilistä?

Vierailija

Olen miettinyt, että onko järkeä alkaa seurustella jos kumppanikandidaatti on periaatteessa täydellinen paketti, muttei vaan saa niitä kuuluisia perhosia lepattamaan vatsassa?
Omalla kohdalla toistaiseksi kaikki kutkuttavan komeat ja kiehtovaa elämää viettävät miehet ovat osoittautuneet sellaisiksi, joiden kanssa ei pysty syvällisempiin juttuihin. Nyt olen tutustunut mieheen, joka ei varsinaisesti vedä mua puoleensa vaikka onkin siisti, kivannäköinen ja fiksu. Pidän hänestä kovasti ja minulla on mukava ja hyvä olo hänen seurassaan, mutta en tiedä riittääkö se. Voiko ihastus ja hullaantumisen tunne tulla vasta myöhemmin, vai kannattaako vain odottaa että sekä se kihelmöivä tunne että turvallinen olo löytyvät samasta paketista?
Kertokaas omia kokemuksia, kiitos :)

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllä se tunne voi tulla vasta ajan kanssa :) Itselläni kävi niin ensimmäisen poikaystäväni kanssa. En olisi ensitapaamisen jälkeen voinut edes kuvitella joskus seurustelevani hänen kanssaan, mutta hänen sinnikkyytensä ja kaverini avustuksen vuoksi aloimme jutella ja pian jo seurustelimme. Jotenkin kun juttu pääsi kunnolla vauhtiin aloin vasta tuntea niitä "perhosia". Toisaalta joskus voi olla niin, että jos sitä hullaantumisen tunnetta ei tule heti, niin sitä ei tule lainkaan. Ehkä se riippuu vähän ihmisestä, että miten toimii :) Vaikutat kuitenkin muuten nauttivan miehen seurasta, joten en häntä sinuna ainakaan heti hylkäsi, vaan odottaisin vielä jonkin aikaa ja katsoisin, mihin päin tilanne kehittyy :)

Vierailija

Okei thanks, ja todellakin aion pitää tapauksen näkökentässä koska tyyppi on vähintäänkin hauskaa seuraa ja hyvä kaveri, jos ei muuta;)
Silti kiinnostaa edelleen kuulla muidenkin tarinoita aiheesta, mulla kiinnostaa tämä asia ihan muutenkin kuin tän oman tilanteen takia :D

Ihan pakko sanoa miumiu92: minusta on hauska aina lukea kaikista keskusteluista sinun juttuja kun niin innokkaasti vastailet moneen ketjuun :D on vaan jotenki pistäny silmään ja jääny mieleen. kiva että vastasit tänneki !

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Ei ole järkeä. Jos se tietty "kipinä" puuttuu niin ei8ku eteen päin vaan ja uutta siimaan. Kunhan et ta yleistyksiä ja ennakkoluuloja tähän sun mieshakuun. "kaikki kiehtovat miehet ovat..." ei se ihan niinkään mene. Itse en ainakaan tyytyisi "mihinkään vähempään". Kyllä se kipinä on suhteen suola.

Vierailija

Heh, kiitos vaan adalmina :) Tää keskusteluihin vastaaminen on hyvää vastapainoa työlle ja saahan täältä itsekin vinkkejä ja erilaisia näkökulmia asioihin :)

Vierailija

Mellyaww, toivottavasti huomasit viestistäni että ainoastaan toistaiseksi kaikki kiehtovat miehet ovat osoittautuneet epäsopiviksi. En voi harmi kyllä tietää, tapaanko tulevaisuudessa miestä joka vie jalat alta ja jonka kanssa pystyy vakiintumaan. Hope so.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat