Facebook masentaa?

Vierailija

Luin jostain, että facebook masentaa. Onko totta? Tai masentaako se teidän mielestä ja miten? Minusta tämä on aikalailla totta. Jos itse istuu kotona ja lukee muiden päivityksiä, katselee kuvia jostain sellaisesta mitä itse haluaisin tehdä myös tms. Tai jos näkee jonkun poistaneen minut niin tulee aika turhauttava olo, että miksi? Tai näkee jonkun ihastuksen tai muun olevan parisuhteessa yhtäkkiä. No mutta mitä mieltä siis ootte.. :)

Kommentit (2)

Vierailija

Oon kuullut monelta kaveriltani, että välillä ahdistaa olla facessa, jos esim. kiinnostuksen kohde tykkää muiden naisten kuvista ja kommentoi niihin jotain kehuja. Joskus siellä vaan näkee liikaa. Itse olen jopa poistanut kavereista ihmisiä, koska en vaan ole jaksanut katsella niiden juttuja/ en ole hyvillä mielin pystynyt niitä lukemaan. Siellä vaan herkempi ihminen saattaa ylitulkita joitain asioita ja tulla mustasukkaiseksi. Että semmosta :D

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

En sanoisi, että facebook itseäni henk. koht masentaisia. Tietyssä määrin kylläkin passivoi. Tottakai sitä voisi ajan käyttää paremminkin kun istumalla koneella tuijottamassa kirjoituksia, ilmoituksia yms. asioita, joista voisi ystävien kanssa puhua kasvotustekin (itse siis en harrasta facebookissa tuntemattomia ihmisiä).

Ja mitä tohon poistamiseen tulee.. no ei ehkä sitten ole hyvä kaveri. Mitä sellasilla tekee edes sitten..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat