vinkkejä vaikean ajan ylittämiseen?

Vierailija

Moikka!
Täällä kirjottelee tällänen -95 syntynyt lukiolaistyttö, joka kaipais vähänä apua.
Peruskoulun loppuessa mulla ja mun kavereilla meni välit poikki ja olin aika yksin. Sitten syksyllä alotin lukion ja sain tositositosi hyvän kaverin itselleni, mutta sitten hän päättikin muuttaa kauemmas toisen koulun perässä, eikä me nyt nähdä kovin usein ja muutenkin välillä tuntuu tosi vaikealta ottaa selvää missä mennään, kun toinen on niin kaukana. Mulla on tosi paha olla sen takia, että tää tuntuu tosi suurelta menetykseltä ja tunnen usein itseni todella yksinäiseksi. Mulla on kavereita koulussa, mutta niillä kaikilla on joku toinen se paras kaveri, joten vapaa-ajalla oon aika yksin. Kulutan aikaani sitten urheilemalla ja se auttaa vähän, mutta silti on tosi tyhjä olo.
Oon aina ollut aika ujo ja epävarma itsestäni, enkä ole koskaan edes seurustellut kunnolla, joten senkin takia tuntuu jotenkin tosi tyhmältä. Kaipaisin epätoivoisesti elämääni uuden ihanan ihmisen...
Siksi kysynkin, että olisiko kenelläkään mitään vinkkiä, mistä tai millä tavalla voisin löytää uusia ystäviä tai kenties jopa seurustelukumppanin? :)
Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii yrittää auttaa..:)

Kommentit (1)

Vierailija

Moikka!
Hyvä että urheilet. Se on todella hyvä tapa purkaa murheita ja käsitellä niitä. Oletko miettinyt jonkun uuden harrastuksen aloittamista?

Täällä cosmon nettisivuilla on paljon "etsitään kavereita" - aiheita, joten kannattaa katsoa jos omalla alueellasi olisi oma sellainen aihe : )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat