Ääääh, mitä tehdä? :D

Vierailija

Viime vklp lähdin yksin baareilemaan, koska olin niin vittuuntunut. Ko olin kerenny olemaan jo 3 tuntia liikenteessä ja baarit alkaa täyttymään piti päästä jonnekkin istumaan... Tietenkin tilaa oli just pöydässä missä istui kaksi miestä. Jumittelin sitten siinä hljaa vähän aikaa kunnes kuulin niitten keskustelevan jostaa kiinnostavasta ja liityin keskusteluun. Siinä sitten turisin monta tuntia niiden kanssa, mentiin välillä toisiin baareihin, naurettiin ja oltiin vaan. Sen toisen kanssa aina ko jäin kahdestaan niin jotenkin se meni siihen että suudeltiin aina. Hmmmh... Loppuyöstä päätin mennä hänen kämpilleen yöksi sen kavereineen... Nukuttiin sitten loppuyö vierekkäin. Siinä aamusta sitten sen kaveri lähti ja jotenkin vaan tuntu että sen miehen kanssa synkkasi tosi hyvin. Keskusteltiin ja oltiin vaan, kateltiin leffoja. Maleksin siellä sitten melkein koko lauantaipäivän. Aina kun puhuin, että: "kohta pitäisi lähteä" mies kuulosti hirveen vastenhakoiselta.
Noh, kumminkin ko miun oli aika lähteä mies lähti saattamaan ja ko tiet erosi halattiin viel toisiimme.. Ja vasta jälkeenpäie tajusin ettei vaihdettu edes puhelinnumeroja (en muista annoinko silloin illalla numeroani) tai muutakaan. Kyllä kaduttaa... Tiedän tyypin etunimen ja tarkan kodin sijainnin... Osoite on vähän hakusessa.. ja sen tiedän, että käy miun kanssa samalla kuntosalilla.... Eli mitä ihmettä voin tehdä? Olisiko vain ufoa mennä kolkuttelemaan sen ovelle? Vai odotanko vain, että törmään siihen salilla hyvässä lykyssä? :D

Kommentit (5)

Vierailija

Minä kävisin numeron sujauttamassa postilaatikkoon. Sitten tiedät ainakin, että olet tehnyt aloitteen ja nyt riippuu vain toisesta.

Tsemppiä ja uskallusta kehiin!

Vierailija

Mä pitäisin ainaki outona, jos joku tulis ovelle koputtelemaan... Kannattaa aina ajatella, mitä itse miettisit/tekisit, jos se toinen osapuoli (nyt tässä tapauksessa) tulis sun ovelle. Jos se olis susta ok, nii voithan sä sit sinne sen ovelle mennä. Ite pitäisin kuitenkin järkevämpänä ja varsinkin luontevampana, että treffattais siellä salilla. Rupeet vaan oleskelemaa siellä enemmän, nii etköhän törmää siihen mieheen :D

Vierailija

Se riippuu varmaan vähän ihmisestä, että miten reagoi erilaisiin lähestymistapoihin. Itsekään en ehkä menisi ovelle heti koputtelemaan, mutta toi puhelinnumeron sujauttaminen postilaatikosta olis ehkä hieman hienovarasempaa :) Se voi olla toisen mielestä romanttista, mutta toisen mielestä se saattaa olla friikkiä. Mieti siis mitä itse ajattelisit vastaavasta toiminnasta.

Jos tiedät, että mies käy säännöllisesti salilla, voit varmasti tavata hänet myös siellä. Jos olet rohkea, voit mennä siellä juttusille ja saat varmasti tietää, mitä hän haluaa sinusta. Tsemppiä lähestymisyritykseen! :)

Vierailija

Ja ääää, salilla törmännyt siihen nyt kerran ja vaihdettiin vain pari sanaa, mutta en mitenkään uskaltanut kysyä numeroa. Kyllä ärsyttää.. Tyhmä mie. Tyhmä tyhmä :D

Vierailija

Mä en veis lappuakaa ovelle. Jos oisin ite tuonu jonku kotii ja sen jälkee se tois numeronsa postiluukusta ja mua ei vois enää vähempääkää kiinnostaa koko tyyppi ni ois aika karmivaa.

Niiku tossa jo joku sano ni turvautuisin siihen yhteiseen saliin. Oot siel vaa nii paljo ku mahollista. Jos miestä kiinnostaa, näät sen siitä kuin paljo se salilla käy ja kuinka kommunikoitte keskenänne. Tuleeko juteltuu vai luikkiiko mies karkuu aina ku näätte.

Toi et teil on yhteinen harrastuspaikka, auttaa sua jo aika paljon eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat