Ruskeaa vuotoa..

Vierailija

Moi
Onko kellään mitään käsitystä mistä voisi johtua ruskea vuoto alapäästä?

Syön e-pillereitä ja lopetin viimeisimmän levyn viime lauantaina. Heti sunnuntaina tuli vähän, siis ihan aavistuksen verran kirkasta verta alapäästä, ajattelin että paikat on vaan jostain vähän hankautunut niin vuotaa, kun en ollut harrastanut seksiäkään lähipäivinä.
No maanantaina sitten tuli vähän sellaista rusehtavaa vuotoa, ihan vähän sitäkin. Sitä ruskeaa on sitten jatkunut tähän päivään asti, se on vähän runsaampaa kuin ekoina päivinä, mutta edelleen todella vähäistä, pelkkä pieni terveys side menee hyvin yölläkin.

Mulla siis pitäisi alkaa menkat ihan näinä päivinä ja ikinä ennen menkkoja ei ole ollut mitään tuollaista tuhruttelua, eli täysin uusi asia mulle.

Kokemuksia/tietoa mistä vois johtua?

Kommentit (5)

Vierailija

Niin ja voi tuollaista ruskeaa vuotoa tulla ennen varsinaisten menkkojen alkuakin. Oletko syönyt pillereitä kauan? Jos et ole syönyt niitä montaa kuukautta, voihan olla, että hormoonitoimintasi on vielä hieman sekaisin ja menkkasi ovat vain hyvin niukat, eikä vuoto siksi ole kirkasta. Tuskinpa tuo ainakaan mitään vakavaa on :)

Vierailija

Mäkin syön e-pillereitä ja tullut välillä samanlaisia, mut ei se oo mitenkään vaarallista, valkovuoto voi joskus värjäytyy sellaseks..

Vierailija

Minulla tulee nyt myös kesken pillerilaatan tuollaista. (Tullut jo viikon putkeen). Kehtatteko te harrastaa seksiä tällaisen vuodon aikana? Mietin kun ainakin pikkuhousuissa ja pikkuhousunsuojissa tuo vuoto näyttää ihan ulostetahroilta...😬

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat