piristystä parisuhteeseen

Vierailija

Moikka!

Ollaan seurusteltu mun poikaystävän kanssa kohta 3 ja puoli vuotta. Aika on mennyt kuin siivillä. Jossain vaiheessa mua melkein jopa ahdisti se, kun poikaystäväni oli niin riippuvainen minusta ja tuntui etten itse tunne niin voimakkaasti. Nyt osat ovat vähän kuin "vaihtuneet." Tuntuu siltä kuin olisimme vasta tavanneet ja rakastan häntä päivä päivältä vaan enemmän! Olen puhunut asiasta hänen kanssa ja saan aina vastauksen "Älä nyt höpsi rakas. Tottakai rakastan ja välitän susta edelleen yhtä paljon." Musta ei vaan tunnu siltä. Nykyään vietämme kaiken ajan sängyssä maaten tai telkkaria katsoen. Ei koskaan keksitä mitään kivaa erikoista tekemistä. Ennen sain jopa ihania rakkausviestejä puhelimeeni melkein päivittäin, nyt niitäkin tulee melko harvoin. En sanoisi, että suhteemme on lopahtanut, mutta jotain on tapahtunut. Haluaisin arjen keskellä jotain pientä piristettä tai pieniä huomaavaisia tekoja. Välillä kun "valitan" tylsästä arjesta, ja puhun siitä, että haluaisin ihan pieniä huomion osoituksia, vaikka vaan romanttisen saunaillan kynttilöiden kanssa, hän suuttuu ja sanoo, että olen liian vaativa. Että en tajua miten paljon hän tekee minun eteeni. Tottakai tajuan. Haluaisin vaan jonkunlaista piristystä arjen keskellä. Onko se liikaa vaadittu? Tuntuu muutenkin, että ollaan molemmat muututtu niin paljon näiden vuosien aikana. No, onhan se varmaan normaalia kun ollaan alettu seurustelemaan 15 vuotiaina. En kuitenkaan halua erota, koska tiedän, että hän on ihminen kenen kanssa haluan olla loppuelämäni! Mitä tehdä auttakaa?!

Kommentit (3)

Vierailija

Jos poikaystäväsi olisi samaamieltä yhteisestä tulevaisuudestanne kuin sinä, hän varmasti käyttäytyisi eritavoin. Tarkoitus ei ole pahoittaa mieltäsi, mutta kyllä miehen tulisi itse ymmärtää arjen pienien ja miksei suurienkin tekojen merkitys. Toisaalta, miten sinä itse huomioit miehesi? Ethän voi olettaa hänen järjestävän ihania yhteisiä hetkiä ja yllätyksiä sinulle, jos sinäkään et huomioi häntä samoin kuin haluisit itse tulla huomioiduksi. Entä jos sinä järjestäisitkin hänelle romanttisen illallisen, hyvä ruoka (ja juoma), parempi mieli;)
Pointtini on se, että sinä voisit tehdä aloitteen, jonka avulla muistuttaisit kuinka ihanaa teillä on ollut arjen keskellä. Mukavasta illallisesta ja sen jälkeisistä (kiihkeistä) tapahtumista innostuneena miehesi voi hyvinkin vastavuoroisesti järjestää yllätyksen sinulle. Tee se toiselle, minkä haluat tehtävän itsellesi:>

Vierailija

Itsekin ajattelin juuri tuota samaa kuin edellinen kirjoittaja. Eli kokeilepa tehdä itse aloite ja keksi jotain kivaa. Oletteko tehneet aiemmin jotain, mitä haluaisit nyt tehdä? Voisit toteuttaa jonkun tällaisen asian ja voisitte samalla muistella edellistä kertaa :) Mahdollisuuksiahan on rajattomasti, joten valitse sellainen, mikä on teidän juttunne. Esimerkiksi keilaus voi olla joidenkin mieleen, toiset eivät siitä välitä. Leffassa käyminenkin voi olla vaihtelua arkeen verrattuna leffojen katsomiseen kotona. Hieronta on sellanen juttu, mikä varmasti kelpaa kaikille :) Jos käyttää vielä jotain hyväntuoksuista hierontaöljyä, antaa se erilaisen silauksen. Ja hierontahan voi johtaa kuumempiinkin hetkiin ;)

Varmasti 3,5 vuoden aikana ihmiset muuttuvat, mutta ei se tarkoita sitä, että tunteet olisivat muuttuneet. Tuossa ajassa suhteen alkuhuuma alkaa vain olla takana ja teillä on varmaankin menossa nyt sellainen tasaisen yhteiselon vaihe, jossa molempien tulee panostaa suhteeseen, jos haluatte sen jatkuvan. Voihan olla, että poika haluaa tahollaan miettiä suhdettanne, mutta kuitenkin hän vakuuttaa edelleen tuntevansa samalla tavalla kuin ennen. En siis sinuna vielä ainakaan olisi kovin huolissani :)

Vierailija

Moido ! Et oo yksin, melkeinpä voisi olla mun kirjottama tämä :--D tosin ollaan seurusteltu n.2vuotta...
Sama homma että nykyään päädytään yleensä vaan loikoilemaan sängylle, katsomaan sarjoja/leffoja ja hoitamaan asioita ja kodintöitä. Ennen puuhattiin vaikka mitä ja munkin mies oli tosi aktiivinen noiden hellyydenosoitusten kanssa ja välillä kerkesi pientä ahdistustakin pukata kun niin jumaloitu olo tuli. Nyt osat ovat jotenkin tyystin muuttuneet :D mies kaipaa aikaa poikien kanssa (myönnetään, aikaa toki tulee paljon yhdessä kämpillä vietettyä) mutta mutta...
Olen pariin otteeseen viime aikoina hermostunut suhteestamme ja keskustelussa ollaan saatu selväksi että molemmat on täysillä suhteessa mukana mutta ihan oma aika on myös kaivattua.

Itse olen päättänyt ryhdistäytyä ja alkaa keksiä meille jotain muuta tekemistä kuin kotona nyhjäämistä. Olkoon se sitten lenkkeilyä, leffassa käymistä, uusien ruokien kokkailemista, mitä vaan. Tollaset tekemiset luo varmasti uusia muistoja ja siten miehellekin positiivisempaa fiilistä ja meininkiä meiän suhteesta kun ei pitäisi seurassa olla valittamista, tekemisessä vaan :--P mutta todellakin tulen kaipaamaan aktiivisuutta myös toisin päin.

Kokeilepa muuten pitää vähän aikaa etäisyyttä mieheen ja antaa hälle lähestymismahdollisuus kauniine sanoineen ja tekoineen ;--) mä kokeilin kauanko menee että mies itse alkaa kaipailemaan ajanviettoa ja 'söpöilyä'. Meni reilut kolme päivää ja sitten sainkin jonkin aikaa nauttia oikein olan takaa hellyydestä ja kaikesta ihanasta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat