Erilaiset hiusmallit

Vierailija

Minkälaiset ovat meilestänne kauniit hiukset naisella? Tykkäättekö itse todella pitkistä, puolipitkistä, polkasta vai ihan lyhyestä? Miehet yleensäkkin tykkäävät pidemmästä mallista mutta entä naiset? :) MIkä on teidän lempiväri ja minkälaisia tukkia teillä on? Haluaisin jtn kivoja vinkkejä niin voisi kampaajalla väsätä kevääksi jotain uutta hauskaa!

Kommentit (1)

Vierailija

Sehän riippuu ihan naisen omista persoonallisista piirteistä, että mikä näyttää kenelläkin kauniilta. Ainakin mun mielestä. Jollekkin sopii räväkät hiukset, toiselle luonnolliset, toiselle pitkät ja toiselle lyhyet. Yleisesti ottaen pidän pitkistä hiuksista, kunhan ne ovat vain hyvässä kunnossa ja paksut.
Itselläni pidän eniten pitkistä hiuksista, jotka olen nyt kuitenkin leikannut vähän aikaa sitten lyhyiksi huonokuntoisuuden takia (mulla on paksut, mutta luonnonkiharat hiukset). Nyt on kasvatus täydessä vauhdissa, hiustenvärjäys lakko käynnissä ym.
Sitten vielä kevääksi vinkkejä.. Hmm, mielestäni kesäksi on kiva tietty vähän keventää, mutta omien kokemuksieni varjossa en tee enää useinkaan mitään hirveän radikaalia hiuksilleni, koska olen huomannut palaavani aina siihen samaan pitkään kiharapehkoon. :D
Vinkkini sinulle siis onkin se, että harkitse ennen kuin leikkaat! :D Vaikka onhan se mukavaa hankkia uutta piristävää varsinkin näin keväisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat