Miten meikata piilolinssien kanssa?

Vierailija

Jos joku tietää, niin kertokaas millaisia silmämeikkejä käytätte piilolinssien kanssa? Kaipaisin ihan listaa tuotemerkeistä, joita kannattaisi kokeilla. En uskalla noiden piilareiden kanssa tunkea silmiin mitään ylimääräistä kun ei tiedä.. O_o

Varsinkin jos tiedätte hyviä luomivärejä ja tuuheuttavia ripsareita(vaikka niitä ei kait sais käyttää) niin iso kiitos jo etukäteen! Tosin näin aluks on itselläni tarkoitus käyttää piilareita vain satunnaisesti, ei siis viikottainkaan.

Kommentit (6)

Vierailija

Minä ainakin käytän ihan samoja meikkejä kuin aina ennenkin. Ainut mitä en piilareiden kanssa tekisi, olisi rajaus alaluomen sisäpinnalle. Toki jotkut luomivärit saattavat "varista" hieman silmään, mutta ei se ainakaan minua ole haitannut sen enempää kuin ilmankaan piilareita. Onhan niitä toki olemassa jotain herkille silmille yms tarkoitettuja ripsareita, joita suositellaan käytettäviksi piilareiden kanssa, mutta itse en tosiaan ole huomannut mitään haittaa ihan normaaleistakaan silmämeikeistä. Kannattaa kokeilla. Kunhan aina muistaa laittaa ensin piilarit ja vasta sitten meikin ja vastaavasti ottaa ensin piilarit pois ja pestä meikit vasta sen jälkeen.

Vierailija

Piilareita käyttänyt jo monta vuotta, eikä meikkipussin sisältö ole muuttunut ollenkaan. Tuuheuttavaa ripsiväriä saa käyttää ihan vapaasti, mutta jos silti epäilet, niin suosittelen lumenen ripsaria herkille silmille. Lumenen meikit on muutenkin mielestäni todella hyviä ja laadukkaita.
Kunhan muistat ottaa piilarit yöksi pois niin kaikki ok ! :)

Vierailija

No höh, onko tää sitten jotain k***tusta? Kun googlettaa tätä asiaa niin joka ikisellä sivustolla lukee että älä tee sitä äläkä tee tätä :O Kysyin asiasta erikoisliikkeessäkin niin myyjäkin oli sitä mieltä että pitäis olla varovainen... optikolta en kehannu kysyä kun oli mies :D Epäilen ettei hän olis hirveästi osannut neuvoa. Ei ainakaan vaikuttanu meikkaavalle miehelle ;)

Noh, ei kai auta kuin testata mitä tapahtuu noilla omilla meikeillä. Onneks ei oo mulla mitenkään erityisen herkät silmät :)

Vierailija

Mä oon käyttäny värillisiä piilareita bileissä noin puoli vuotta, ja ihan normaalisti oon meikannu. Silmän sisärajauskin on yleensä ollut, eikä silmät siitä sen enempää ole häiriintynyt kuin piilareiden käytöstä yleensäkään. Kokeilemalla selvinnee mikä sopii sulle parhaiten, mutta itselle ainakaan ei ole aiheuttanut mitään muutosta meikkirutiineihin. Tosin joskus jos luomiväriä tai ripsaria pääsee varisemaan linssin alle (tai siltä se ainakin tuntuu) niin tunne on aika ikävä, mutta lähtee räpyttelemällä ja linssiä pyörittelemällä, ainkin mulla. :) http://ninalovesfashionmore.blogspot.com/

Vierailija

Mulla on piilarit ollu jo vaikka kuin kauan, ja meikkiäkin käytän päivittäin ja paljon... Sillä ei oo mtn väliä mitä merkkiä meikit on jne. Eli ihan mitä vaan voit käyttää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat