Kuinka päästä yli ensirakkaudesta?

Vierailija

Kuinka päästä oikeasti yli ensirakkaudesta? Erostamme on jo melkein vuosi ja olimme melkein vuoden yhdessäkin. Olen jo uudessa suhteessa mutten ole siltikään päässyt yli exästäni. Kuinka kauan se sitten vie aikaa? tai kuinka kauan se tulee vielä kummittelemaan?

Kertokaa kokemuksistanne..

Kommentit (3)

Vierailija

Hei..

Mulla lähestulkoon sama tilanne. Toukokuussa tulee vuosi täyteen erostamme, tosin olimme yhdessä vain puoli vuotta, mutta kuitenkin..

Ajattelen häntä silti vaikka olen ollut usean kk uudessa suhteessa ihanan miehen kanssa. Vaikka nykyinen mieheni on paljon enemmän sitä mitä haluan ja vaikka olemme henkiseltä tasolta lähes täydellisiä toisillemme, niin silti mietin vieläkin tätä exääni, käyn katsomassa hänen facebook profiiliaan salaa ja mietin mitäköhän hän milloinkin tekee.

Hänkin seurustelee jo uuden tytön kanssa, mikä on hienoa, mutta silti salaa odotan että milloin heidän profiileissaan lukee "ei enään parisuhteessa"... säälittäväähän tämä on, en vain voi sille mitään =(

En usko että palaisin hänen kanssaan yhteen jos mahdollisuus joskus tulisi, en voisi satuttaa nykyistäni sillä.. mutta leikittelen välillä ajatuksella että mitä jos...

Tästä tekstistäni ei ollut mitään apua, en osaa sanoa miten ensirakkaudesta pääsee yli kun en ole itsekään täysin hänestä yli päässyt. Kai se on vain se aika mikä auttaa. Pikkuhiljaa sitä vain huomaa että ajattelee menneitä aikojaan vähemmän ja vähemmän..

Mutta ei sitä varmaan koskaan täysin unohda, ensirakkauden menettäminen tuntuu varmaan voimakkaimmalta johtuen yleensä nuoresta iästä jolloin tunteita käsitellään vielä niin palavasti ja koska se tosiaan on se ensimmäinen ihminen johon luuli voivansa luottaa 100%..
Ehkä sitä myöhemmin edelleen muistelee haikeudella, mutta on kuitenkin jo sinut asian kanssa ja pystyy täysillä nauttimaan elämästään sellaisenaan, jatkamaan eteenpäin =)

Vierailija

miten päästä yli ensirakkaudesta, jonka kanssa ei olla edes oikeasti erottu, mutta hän ei asu suomessa, ja ei enään koskaan tavata, mutta puhumme joka päivä. mitä teen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat