Kaksi ihanaa miestä ja ongelma

Vierailija

Elikkäs. Mulla on ollut pientä säätöä yhden miehen kanssa jo muutama kuukausi. Ollaan puhuttu kasvotusten ja fb:ssä ja nähdäänkin useamman kerran viikossa yhteisen harratuksen parissa. Silloinki tämä jätkä on aivan ihana, hymyilee ihanalla hymyllään ja katsoo suoraan silmiin. No olen nyt viimeisten kuukausien aikana huomannut todellakin olevan kusessä tähän jätkään.

No sitten tämä kyseinen herra lähti pariksi viikoksi reissuun. Ja silloin samassa harrastusporukassa oleva mies, jota olen pitänyt vain kaverina tähän mennessä alkaa puhua fb:ssä enemmän kuin ennen, alkaa tekstaamaan...ja loppujen lopuksi käy niin että päädymme nuolemaan ihan kunnolla useampaan kertaan....yhdessä meillä on aina ollut tosi hauskaa ihan kavereina ja enkä pahaksi pistänyt hänen tehdessään aloitteen suudelmaan.

Nyt sitten tämän reissussa olleen todellisen ihastuksen palatessa kuvioon mukaan en tiedä mitä tehdä. Toisaalta pidän paljon molemmmista miehistä, mutta kuitenkin se toinen saa sydämeni erilailla pamppailemaan.....Tilanteen tekee inhottavaksi vielä se, että nämä kaksi ovat todella hyviä kavereita. Lisäksi pelkään,että jos nyt kerron tälle kaverilleni,jonka kanssa päädyimme nuolemaan, että minulla ei todellisia tunteita häntä kohtaa ole niin mitä hän tekee sitten. Katkaiseeko kaverisuhteen kokonaan??

Sen vielä sanon,että tämän kaverinani pitäneen jätkän kanssa kasvokkain puhuminen on aina ollut helppoa ja luontevaa, kun taas tämän oikean ihastukseni kanssa kasvotusten puhuminen on paljon takkuisempaa ja mies vaikuttaa ujolta. Olenkin miettinyt,että onko miehelle vaikea puhua kanssani sen takia, että myös hän olisi ihastunut minuun....

Kommentit (6)

Vierailija

Et ole ainut kellä on ongelmia kahden miehen kanssa! Itsellänikin oli säätöä yhtäaikaa kahden miehen kanssa. Voin sanoa, että se ei kauaa toimi.. Sinun täytyy päättää kummasta välität enemmän ja panostaa tähän. Ja tosiaan miettiä tarkkaan! Sillä itse valitsin väärän ja menetin molemmat..
Puhu molempien miehien kanssa ja kerro heille mitä olet mieltä ja kysy mitä he ajattelevat. Vaikka kuulostaakin vaikealta, sinun täytyy miettiä molempien hyviä ja huonoja puolia. Älä tee hätäisiä päätöksiä, mutta muista ettei tilanne miettimällä parane.
Toivon tosiaan, että sinä osaat valita paremmin kuin minä!

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Niin kuin aina tällasissa tilanteissa. PUHUKAA hyvät ihmiset ne asiat niiden kanssa joita ne koskettaa. Oon niin monta kertaa katsonut vierestä tollasta arpomista ja sekoilua (okei ja oon itekin siihen syyllistynyt) kun kaikista helpointa olis vaan suoraselkäsesti keskustella asiat halki. Okei mut eka sun kannattaa päättää mitä sä itse haluat. Ja jos se oikeesti on kaveri, etkä ole antanut mitään ymmärtää / vääriä signaaleja ni se kyllä ymmärtää. Tai sitten se ei ole "kunnon kaveri". Molempi parempi. Asiat selvii ja oikeet kaverit selvii. :)

Vierailija

Tietenkin 'otat' sen, jota kohtaan sulla on niitä todellisia tunteita. Mutta, nyt, kun oot mennyt säätämään sen sun ihastukses kaverin kanssa, nii tilanne on aika paljonkin kinkkisempi... Koska, jos nyt oletetaan, että se mies, jonka kanssa oot nuoleskellu, onkin ihastunut suhun, ja kerrot sille tuon, että sulla ei olekaan oikeita tunteita sitä kohtaan, niin se luultavasti loukkaantuu. Ja, kun se loukkaantuu, nii on mahollisuus, että se sit tulee sun ja sen sun ihastukses tielle ja kertoo sille, että ootte nuoleskelleet jne... Ja sit tää sun ihastukses loukkaantuu ja tulee mustasukkaseks... Ja sit ennenku huomaatkaan, nii oot jo menettäny molemmat. Eli harkitse tarkkaan mitä teet ja sanot. Ei kannata hätiköidä. Tsemppiä sulle :)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Ei mut oikeesti. Jos oot valmis tekemään tollasia asioita ni eikö ole paras myös rehellisesti kantaa vastuu? kannattaako soppaa sekottaa vielä taktisella kertomatta jättämisellä ja muulla säädöllä? Noilla asioilla on tapana paljastua. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija

Eli nyt tilanne on sellainen että sain onneksi asian sovittua tämän kaverini kanssa ja molemmat ollaan "unohdettu" koko juttu. Eikä asia edes tunnu vaikuttaneen väleihimme erityisesti, toki välillä tulee mieleen että mitä tuli tehtyä... Eli nyt voin taas alkaa keskittyä enemmän tähän oikeaan ihastukseeni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat