Ihania ystäviä Helsingistä! :)

Vierailija

Moih!

Tässä näin kirjottelee tätä viestiä mukava,sosiaalinen ja luotettava(listaa vois jatkaa toki) 19 vee naisenalku :)

Jotenki on päässyt käymään niin köpelösti et kaverit on karannu käsistä joten cosmo auttaa eiks niin:D

Olis mahtavaa löytää joku jonka kanssa tehä kaikkii ällösöpöjä tyttöjen juttuja ;) shoppailtais,pidettäis pyjamabileitä, kyläiltäis toistemme luona,käytäis ulkona kääntämäs katseita ja mitä nyt vaan ikinä keksittäiskään!:)

jotenka jos sulla heräs kiinnostusta niin ilmota siitä mulle :)!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

ei kuulosta yhtään hullummalta, ite oon 20v ja luonteeltani aikalailla samanlainen kun sinä (:

nytkun kesä tulee ei lisäkaverit oo yhtää hullumpi ajatus (:

Vierailija

kuulostaa hyvältä, eli täällä myös yks kiinnostunut! :D olen 18-vuotias ja vuoden alussa helsinkiin muuttanut, joten olis tosi kiva löytää täältä lisää kavereita :) vois vaikka jollain porukalla keksiä jotain? mun osote on disa_93-@hotmail.com

Vierailija

Moikka! Täällä syksyllä helsinkiin muuttava kohta 19v! Mua kiinnostaa kanssa noi ällötyttöjutut :D Laittakaa vaikka yksäriä jos se sattuu toimiin kun mun sähköpostissa lukee koko nimi niin en viitsi tänne sitä laittaa.. :(

Vierailija

Moikka! Täällä syksyllä helsinkiin muuttava kohta 19v! Mua kiinnostaa kanssa noi ällötyttöjutut :D Laittakaa vaikka yksäriä jos se sattuu toimiin kun mun sähköpostissa lukee koko nimi niin en viitsi tänne sitä laittaa.. :(

Vierailija

Täällä myös yks ihana ystävä ilmoittautuu! :D

Oon tuossa syksyllä kans muuttanut Helsinkiin pohjoisesta ja ei kyllä ylimääräiset ystävät olis ollenkaan pahitteeksi.. En oo ikinä tätä kautta etsiskelly kavereita niin ihan mielenkiinnolla nyt mitä täältä löytyy. Oon tällanen tosi sosiaalinen ja seikkailunhaluinen humoristi joka rakastaa uusien asioiden ja ihmisten tapaamista. Parhaiten viihdyn eläväisten ja rentojen tyyppien seurassa jotka ei turhista murehdi.

Leffaan, shoppailemaan, treenailemaan, juhlimaan, juoruilemaan tai ihan mihin ikinä kaipaileekaan toveria niin saa kysellä! Yksityisviestillä tai sähköpostiin suvkai@gmail.com :)

Vierailija

Moikka!

Täällä yksi kiinnostunut lisää :-) Itse muutin Helsinkiin jo muutama vuosi sitten ja hyvin on jo kavereita kertynyt, mutta yhtään pahaksi en pistäisi "ällösöpöjen tyttöjen juttujen" lisäämistä kalenteriini... :-) Täytän tänä vuaonna 20, eli aika lailla samaa ikäluokkaa tunnutaan kaikki olevan. Melko sosiaalinen ja puhelias tyttö olen minäkin ja aina valmis tutustumaan uusiin ihmisiin! Kyllästyn tosi helposti semmoseen tylsän tavalliseen arkeen ja yritän aina välillä keksiä jotain uutta rikkomaan niitä puuduttavia rutiineja. Matkustelu on lähellä sydäntä ja sitä varten yritän tälläkin hetkellä ahkerasti säästää rahaa.

Meitä uusista tyttökavereista kiinnostuneita tuntuu olevan aika paljon, niin mitä olisitte mieltä semmoisesta, jos yritettäisiin järjestää jonkunlaisella porukalla miitti johonkin päin keskustaa? :-)

Vierailija

Kukkuuu, vieläkö mahtuu yks ystäviä vailla oleva meeeelkein 20-vuotias tyttö? :D

Muutin jo tossa vuos sitten Helsinkiin poikaystävän, koulun ja töiden perässä. Kouluun en vielä päässy, mut ehkäpä tänä keväänä onnistais. Lasten pariin haluaisin, ollu haaveena jo jostain 1.luokalta...Luonteeltani oon alku-ujouden jälkeen luotettava, välillä höpsö ja ystävällinen. :) Yleensä on vaan tuo alku-ujous koitunut kohtaloksi, kun suurin osa tekee päätelmänsä musta sen ensivaikutelman perusteella. Mutta mut pidempään tunteneet kuvailee iloiseksi ja semmoseksi perustytöksi. :)

Kavereita ois kiva saada vaikka toi avomies tossa "pyöriikin", sillä onha ne tyttöjen jutut aina eri. :D kahville, leffaan ja sen semmosta ois kivaa. :)

Että semmonen ois täällä, kiinnostuneena tapaamaan uusia ihmisiä! :)

Vierailija

Heeeei, vieläkö kaipaatte yhtä porukkaan?! Mä olen jo pitkään halunnut jonkun ihanan kaveriporukan, koska tuntuu, että kaikki kaverit on eri porukoista. Joten tämä sopisi paremmin kuin hyvin!

Mä olen 21-vuotias ja aina asunut Helsingissä. Opiskelen tällä hetkellä ja vapaa-ajallani tykkään esim. shoppailla, käydä leffassa, istuksia kahviloissa, käydä syömässä ja välillä käydä viihteelläkin.

Smirre92:n ehdottama miitti kuulostais minusta hyvältä, vai mitä ootte pohtineet? :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat