Paha olo

Vierailija

Heipsan :)

Vähän alkujohdantoa: oon parikymppinen likka, ja oon seurustellut nyt kohta puoltoista vuotta poikaystäväni kanssa.
Ongelmani on se, että olen nykyään jostain syystä hyvin masentunut, ja puran sitä vain ja ainoastaan poikaystävääni.
Tätä on kyllä kestänyt nyt vuoden.. Poikaystäväni on ihana ja kannustava, mutta jostain syystä olen hänelle tämmöinen.
Jos hän lähtee vaikka baarin jätkäkavereidensa kanssa, saatan romahtaa asiasta täysin, ja itkeä vessan lattialla tunnin..

Mitä voin tehdä? En haluaisi purata pahaa oloani häneen, enkä haluaisi olla näin masentunut. On pitänyt soittaa terkkarille, mutta en ole saanut aikaiseksi... :( Ahdistaa.

Kommentit (3)

Vierailija

Koska viimeksi olet nähnyt omia ystäviäsi? Mikset lähtisi poikaystäväsi tavoin esim. omien ystäviesi kanssa baariin? Ehkä sun kannattais puhua tästä ahdistuksestasi jollekin ja pohtia mistä tuo fiilis johtuu! Ja usko pois kaikilla on välillä aika jolloin tuntee itsensä masentuneeksi, se voi johtua jostai asiasta mitä on vaikka tapahtunut lähiaikoina?
Tsemppi kuitenkin! Oot vasta parikymppinen, ota elämästä kaikki irti! Go girl!!

Vierailija

Hehe, kiitos kommenteista :)
Ja juurikin psykologille tahtoisin mennä JUTTELEMAAN, enkä heti saada jotain lääkkeitä.. Oon mun poikaystäväni kanssa jutellut tosta, et mun pitäis nähdä enemmän kavereitani. Mä ahdistun heti jos pitäis alkaa nähdä jotain, jollain sairaalla tavalla on mustis kaikille mun frendeille.. Mut joo ehkä pitää alkaa ottaa itteään niskasta kii.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat