Raitoja hiuksiin

Vierailija

Ongelmani on seuraava, mulla oli monta vuotta ihan mustat hiukset ja melkein aina värjätty kestovärillä. puoli vuotta sitten hiukset valkaistiin kampaajalla, mutta latvat jäivät oranssiksi eikä vaalenneet edes värinpoistolla.. Kyllästyin vaaleaan ja värjäsin hiukseni lämpimän ruskeaksi, nyt kesään päin mentäessä haluan taas vaalentaa, yllätys, mutta aloittaisin raidoittamalla.. pitäisikö siis raidoittaa kampaajalla vai onnistuisiko tämä itse, tahdon siis ihan vaaleita raitoja? eli onnistuuko se enään tällaiseen moninkerroin värjättyihin hiuksiin vai meneeköhän tukkani ihan pilalle? :/

Kommentit (1)

Vierailija

Olen itse yrittänyt kotiraidoitusta monen monituiset kerrat ja siitä ei ole hyvää seurannut. Ehkä käsittelemättömään hiukseen voisi saadakin nätit raidat marketin raita-aineilla, mutta jo moneen kertaan käsitellyt hiukset saattavat mennä sinkuvaksi purkaksi, kuten itselleni on käynyt jo monta kertaa. Toisekseen marketin raita-aineet ovat pelkkää värinpoistoa, jotka eivät sisällä mitään taittosävyä. Raidoista tulee siis vain oranssit tai keltaiset.

Suosittelisin siis menemään kampaajalle. Kampaaja osaa tehdä sinulle kauniit vaaleat raidat ja saatat jopa säästää rahaa kun ei tarvitse alkaa korjailemaan epäonnistuneita kotiraitoja. Itsekin olen muuten menossa kampaajalle raidoittamaan viikon kuluttua lämpimähköä keskiruskeaa tukkaani :) Kävin jo kyselemässä kampaamossa onnistuuko ja lupasivat siellä, että onnistuu ja korjaavat vielä sävyn jos menee keltaiseksi tms.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat