En osaa irrottaa...

Vierailija

Eli kuten otsikossa lukee, en osaa irrottaa yhdestä jätkästä, joka vei multa jalat alta heti, kun juttu alkoi. Tää jätkä piti musta, ja aloin siis itsekin pitää hänestä tosi paljon. Hän sai mut tuntemaan, et merkitsin jotain. Se tosiaankin osotti pitävänsä musta, vaikkei sitä suoraan sanonutkaan ja mä yritin myös parhaani, mutta ujo kun oon, niin nää mun hellyydenosotukset oli sit aika mitäänsanomattomia... Eli jätkä ei selvästikään tajunnut kuinka paljon hänestä välitin, koska yhtenä päivänä jätkän fb -sivulle rupes ilmestymään tilapäivityksiä, kuten 'she doesnt mind', 'gettin over you' jne.

Tämän jälkeen ei oo puhunut mulle, ja kun oon itse koittanut mennä juttusille niin se on ollut etäinen ja hiljainen. Eli ihan erilainen, kun silloin, kun kaikki alko.

Ja mun ongelma nyt on se, etten tosiaankaan pääse yli. Tää jätkä on kaikkea mitä oon aina halunnut. Ja en oo ollenkaan kiinnostunut muista miehistä, vaan ainoastaan tää yks vetää puoleensa... Mulla on aina ollut se vika, että ihastun ihan liian nopeasti. Tää on kuitenkin eka kerta, kun tää mun ihastus alkaa vaikuttaa yksipuoliselta, koska aikasemmat jätkät on ollu korviaan myöten ihastuneita muhun, jne... Eli tää on mulle ihan uus juttu ja tunnen olevani tän asian kanssa yksin.

Mitä mun pitäis tehdä, kun en kertakaikkisesti pysty unohtamaan häntä? Meneekö tää ajan kanssa ohi, vai onko mun tartuttava härkää sarvista ja koittaa kysellä, että mikä mättää? Toivon, että osaatte auttaa... Jokasesta vastauksesta on apua, joten kiitos etukäteen :)

Kommentit (2)

Vierailija

Eikö tuo nyt ole aika selvää, mitä tuossa tilanteessa kannattaa tehdä? Jos todella haluat pojan kanssa jotain ja hän luulee, ettet sinä välitä hänestä, niin eiköhän sinun kannata ottaa sitä härkää sarvista. Tuskinpa se poika sinua lähestyy, jos ajattelee, ettet ole kiinnostunut (ellei sitten ole kovin sinnikäs tapaus). Jos et siis halua jälkikäteen katua, niin nyt on aika itse toimia ja ottaa riski tulla torjutuksi... Tsemppiä yritykseen :)

Vierailija

Mm, niinhän se kai on... Mutta, just toi 'riski tulla torjutuksi' kohta kauhistuttaa mua. Nään sitä kuitenkin lähes joka päivä, nii saattais tulla kiusallisia tilanteita jne. Mut ehkä mun tosiaan pitää vaan ottaa se riski. Kiitos vastauksesta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat