eka kerta?

Vierailija

Onko täällä paljon jotka ette oo vielä harrastanu seksiä ? Te jotka ootte, minkä ikäsinä ja kannattaako ekaa kertaa jännittää? Mimmonen kokemus se oli ja miten siihen päädyitte (esim jos yhen illan jutuista...) Kiitos!

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Eka kertani oli 15-vuotiaana silloisen poikaystäväni, nykyisen aviomieheni, kanssa. On ihan tervettä jännittää sitä, mutta jos sen tekee sellaisen ihmisen kanssa, jonka tuntee hyvin ja johon luottaa, ei kannata yöuniaan menettää jännittämisen takia. Ekasta kerrasta muistan missä ja milloin, mutta en juurikaan yksityiskohtia. Eli jonkinasteista häseltämistä se taisi olla. :P

Vierailija

Eka kerta oli silloisen poikaystävän kanssa ollessani 15-vuotias. Oltiin etukäteen jo asiaa vähän suunniteltu ja olin pilleritkin sitä varten hommannut. Mielestäni en kuitenkaan sitä kamalasti jännittänyt ja joku päivä sitten vaan sanoin, että nyt voitais kokeilla ja siinähän sitten kokeiltiin :) Ei ole jälkeenpäin tarvinnut katua. Helpompaa on varmasti sellasen ihmisen kanssa johon luottaa, mutta jokainen tekee niin kuin itse kokee parhaaksi :)

Vierailija

Neitsyys meni 16-vuotiaana silloisesta näkökulmasta ekan poikaystävän kanssa (juttu kuihtui aika äkkiä). Se tapahtui niin, että oltiin tunnettu pari-kolme viikkoa ja nukuttu yhdessä jonkin verran, ja yhdesti sitten vaan sanoin että haluaisin kokeilla muutakin. Osaksi johtui siitä, että luulin että lapsen kengissä ollut seurustelumme jatkuisi kuukausia. Nyt pidän koko juttua vaan miniromanssina, mutta en kadu että neitsyys meni tuolla lailla vähän varkain.

Itse en ajattele, että eka kerta olisi mitenkään hohdokas ja merkittävä kokemus. Mulla ainakin sattui ja tuskin jätkäkään siitä pahemmin nautti.. Mun mielestä eka kerta on vähän kuin ajokortti:D Kun sen saa hoidettua, homma muuttuu jatkossa helpommaksi ja hauskemmaksi. Tästä voi olla montaa mieltä, mutta sanoisin että ei sitä kannata jännittää ainakaan fyysisesti, sillä silloin luultavasti sattuu. On kuitenkin oletettavaa, että jokaista se vähäsen jännittää ellei sitten päätä hoitaa hommaa tuhannen päissään tms.

Toivottavasti tästä pitkästä väsyneestä sepustuksesta on hyötyä sulle!

sofiasieni
Seuraa 
Liittynyt13.4.2012

Ite olin sillon 14-vuotias ja nyt 15-vuotias. En ehtinyt sitä edes jännittää kun se tapahtus yhtäkkiä ettei oltu suunniteltu sitä etukäteen poikaystäväni kanssa,mut olin valmis siihen mielestäni ja no nykyään en oo sen poikaystävän kanssa mutta ei se mua kaduta yhtään (: Ja ei sitä kannata jännittää,jos on joku sellane kenet tunnet ja niin.. ei se oikeestii oo niin ''pelottavaa'' kun kuvittelis ja eka kerta voi olla vähän säheltämistä :D

Vierailija

mie olin 18 kun päätin, että pakko kait tästä pahasta on päästä irti. Eli siitä neitsyydestä. Se oli mulle vähän semmonen juttu, että halusin kokea sen sen kerran kun se on mahdollista ja saada sen pois alta. Pois päiväjärjestyksestä. se tapahtui baari-illan päätteeksi tuntemattoman kanssa.

Nyt olen 24 vuotias. vasta nyt olen kokeillut seksiä uudelleen. ja tälläkertaa tein sen rakastamani miehen kanssa. Ja vasta nyt se on sen arvoista.

neitsyys/se eka kerta.. se oli mulle vaan jotain joka hoitaa pois alta.
turhaa. kannattaa odottaa jotain parempaa kuin vain sitä ekaa mahdollisuutta..

Vierailija

Neitsyys meni 15-vuotiaana. Olin seurustellut pari kuukautta ensimmäisen poikaystäväni kanssa, jolla oli myös poikuus vielä tallella.
Kamalaa sähellystä, pienessä hiprakassa. Tyyliin viisi työntöä ja syvä tuijotus :D
Ei ollut kiva kokemus näin jälkeenpäin ajateltuna, eikä silloinkaan tuntunut miltään.

EWoon

Mä menetin mun neitsyyden 14-vuotiaana, mun poikaystävän (16) kanssa, jonka kanssa siis edelleen. Oltiin seurusteltu sillo 9kk. Mun poikaystävän porukat on tosi rentoja. Menin niille siis yöksi ja sen äiti oli tehny ruokaa ja me sitte syötiin siinä sen porukoitten kanssa ja sitte sen porukat lähti sukulaistensa luokse yöksi ja sitte se tapahtu :) Me ei oltu suunniteltu mitään, mut meni silti hyvin. Mua ei sillee sattunu se melkee ollenkaa, paitsi pikkusen siinä alussa... Edelleen yhessä kyseisen jätkän kanssa ja todella rakastuneina <3

perhonenenen

eka kerta ol mul " tässäks see ol .. " - kokemus .. ei kannat jännittä , sama ko gynel nii jos on rentona nii ei pitäis pal sattuu ! tosin joillaki se immekalvo repeemine saatta sattu hiuka ja vertaki voi tul , mut no panic , hyvi se menee !

Vierailija

Mun eka kerta tapahtu ku olin 16. Olin mielestäni ollut seksiin valmis jo paljon aikaisemmin, mutta koska en seurustellut kenenkään kanssa niin en alkanut väkisin järjestämään sellaista tilannetta, jossa neitsyyden voisin menettää. Tää kuitenkin oli sellainen luonteva tilanne ja seksi ei mennyt edes sähellykseks kun ukko oli muutaman vuoden vanhempi ja ollut aiemmin tosi pitkässä parisuhteessa, joten se oli kyllä taitava ja tiesi mistä nainen tykkää!

Kumppani oli sellainen "säätö" et oltiiin pari kertaa päissään nuoleskeltu ja itse ainakin olin kiinnostunut jätkästä enemmänkin. Tuollon kuitenkin katottiin leffaa ukon kämpällä ihan selvinpäin. Sit ku tää leffa loppu niin tuijotettiin pitkään toisiamme vierekkäin siinä sohvalla ja vähän pussailtiinki. Tiesin kyllä mitä jätkä halus ja sitähän mä itekkin halusin joten kysyin että mentäiskö tonne sängyn puolelle. Ukko sitten otti mut syliin ja kanto sinne. Sanoin ensimmäisien työntöjen alussa että sattuu ja ukko sit alotteli ihan rauhassa ja huolehti myöhemmin että tuntuu hyvälle jne. Se kipu oli kyllä aika kova niiden parin ekan työnnön aikana, mutta loppui sitten ja loppu yhdyntä sujui hyvin.

Tulipas pitkä sepustus, mutta se vaan on niin että kun mietin edes sitä seksiä tän miehen kanssa niin sydän kyllä sulaa. Tuosta meidän jutusta ei sitten tullut mitään. Aina kun tavattiin niin harrastettiin seksiä, joten ehkä se oli jonkin sortin seksisuhde? Mutta en kadu yhtään että neitsyyden sille menetin, koska toi on justiin ihanana muistona mulla. Ja ainiiiiin mies ei tiedä mitään että se oli mun eka kerta

Vierailija

Minulla eka kerta oli siinä 15 vuotiaana poikaystäväni kanssa jonka kanssa ollaan tätä nykyä avoliitossa. Ja kyllähän sitä pakosti vähän jännitti, mutta kun luotti toiseen ja asiasta oltiin puhuttu etukäteen ja oltiin molemmat selvin päin, niin hyvin se meillä meni. Odotin, että se sattuu kamalasti ja kyllähän se sillai "kiristi" tai "nipisti" vähän sisään päin mentäessä, mutta sitten kun päästiin kunnolla sisään, niin sitten se alkoi jo tuntua hyvältä. Joten minun eka kertani oli ainakin hyvin onnistunut.

Mielestäni sitä ei tarvitse jännittää kun kumppani on luotettava. Ja jos molemmat ovat selvinpäin, niin ei pitäisi käydä mitään vakavempia kämmejäkään, kun otetaan vastuuta ehkäisystä ja pidetään huoli siitä, että kummankaan ei tarvitse suostua mihinkään, mitä ei halua. Ja milloinkaan ei pitäisi olla myöhäistä sanoa "EI", kannattaa edetä pikkuhiljaa, tunnustella ja tutustua toisen vartaloon, eikä mennä suoraan asiaan. Esileikkiä kannattaa harrastaa, jotta pääsee ikään kuin fiilikseen ja ehtii ehkä vähän rentoutua. Hyvin se menee ja mieltä askarruttavista asioista kannattaa puhua kumppanin tai jonkun muun tutun kanssa! :)

vanessa

17 vuotiaana poikaystävän kanssa, ihanaa:) Olin odottanu tosi kauan ja tuntu todellakin että olin kaikilla tavoin siihen valmis. Just se tunne että on valmis kokemaan sen on se tärkein!:) Yhdenillan säädöt asenteella - "pakko päästä neitsyydestä" - on säälittävää mun mielestä... Kun toista kohtaan on tunteita niin se tuntuu aivan erilaiselta!

Panopimu

Mun eka kerta oli 12 vuotiaana, autossa seittemän vuotta vanhemman miehen kans. Kyllähän se jännitti ja nii perkeleesti. Aluksi se sattu aika paljon mut mies oli jo aika kokenu nii osas homman hoitaa tosi sievästi. Meillä oli sillon puolen vuoden pitunen seksi suhde. Sitten ei nähty kuuteen vuoteen tapasin miehen kuukausi sitten ja nyt meillä on taas seksisuhde. Olinhan minä nuori mielestäni kuitenkin valmis ja olen sitä mieltä vieläkin. :)

Vierailija

16-vuotiaana mietin että olis jo aika ja silloinen poikaystävä olisi halunnut, mutta ymmärsin että hän ei ole minusta oikeasti kiinnostunut ja pidin häntä kovin naiivina, joten jätettiin se tekemättä ja erottiinkin nopeasti. Neitsyyden menettäminen ei minulle ollut mikään tärkeä juttu varsinaisesti, mutta päätin silti odottaa sitä oikeaa niin kuin monet olivat kehottaneet. Ja 18-vuotiaana sitten nykyisen rakkaan miesystävän kanssa sen menetin. Ja vasta silloin neitsyyden menettäminen oikeasti tuntui erikoiselle kun sen sai jakaa ihmisen kanssa johon luottaa.

Joten suosittelen odottamaan että löydät jonkun luotettavan jonka kanssa todella olet valmis :) Silloin ei tarvitse jännittää

Vierailija

Mun eka kerta tapahtui mun ja poikaystävän ekalla yhteisellä lomamatkalla roomassa kun olin 18 ja jätkä 21. Oltiin seurusteltu sillon noin puol vuotta. Viikon pituisella reissulla se tapahtui viimeisenä iltana :D Oltiin kyllä puhuttu siitä jo pidempään, ja tolla viikollakin (mutta mulla iski alkuviikosta menkat ja en sitten silloin halunnut..) Miehellä oli jo kokemusta, mulla ei mutta se meni mielestäni yllättävän hyvin alun jälkeen. Aluksi vähän sattui, mutta kun itse olin päällä niin sain säädettyä ettei muna ollut suoraan alavatsassa tai jossain :DDDD hahah :)

Vierailija

Mä menetin neitsyyteni 16-vuotiaana silloiselle poikaystävälle. Oli hyvä kokemus, tai siis ei tarvinnut jännittää kun toisen tunsi eikä ollut mitään ylimääräisiä paineita. Tietenkään sillä ekalla kerralla ei juurikaan miltään kyllä tuntunutkaan. Mutta ei ollenkaan huono kokemus ja täysin valmis olin, onnellinen olen että niin sen menetin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat