REISIKARVAT :D

Vierailija

Okeii eli ongelma on tämä:

Jokapuolella kokoajan kielletään reisikarvojen poistaminen ettei "tilanne" pahentuisi, mutta mitä jos se on ongelma jonka haluu pois !
En kehtaa käyttää shortseja hirveenkään usein.. varsinkin jos en ole ruskettunut sillä silloin karvat näkyvät paremmin joten haluisin ongelmalle ratkaisun.. ONKO JOTAIN TAPAA SAADA REISIKARVAT POIS ILMAN ETTÄ TULEE "RUMAA JÄLKEÄ" tai että KARVAT KASVAA PAKSUMPINA TAKAS jne.. ??!

Säärikarvojani sheivailen koska epilaattoriin en ole uskaltautunut, vaha ei toimi ja kaunessalonkihoitoihin ei ole varaa .. reisiin en ole koskenut koska pelkään että käy huonosti :D Reisikarvani ovat pitkiä tummia ja pehmeitä ihan kun jollain kissanpennulla joten vaha varmaan toimisi mutta annanko vain olla ettei tule sisäänkasvaneita karvoja tai jotain sellaista ?

Mitä te teette reisikarvoillenne ? Olisiko vinkkejä ?

APUA ! ( ja kiitos etukäteen! :) )

Kommentit (5)

Vierailija

Tarkoitatko tosiaan reisiä vai sääriä?
Itse en reisikarvoihin koske kun on niin vähäiset haivenet...

Säärikarvoja pääasiassa poistan epilaattorilla, ja jäljelle jääneet höylällä. Mutta kyllähän tuo ihan pelkällä höylälläkin onnistuu. Itse en ole huomannut karvojeni kasvavan paksumpina takaisin, eiköhän se ole ihan huuhaata.

Tietysti aurinko vaalentaa ihokarvoja ja housujen hankaaminenkin saattaa katkoa niitä jolloin näyttää että karvoja olisi vähemmän kuin karvanpoiston ja niiden takaisinkasvun jälkeen.

Suihkussa muistat pesusienellä harjata ihosta kuolleen solukon pois niin se vähentää sisäänpäin kasvaneita karvoja.

Nythän on Rfsu: lla kaikenmaailman alapäänajoon olevia voiteita, mitkä estävät punoitusta, sisäänpäinkasvaneita karvoja jne. Itse tahtoisin kokeilla Rfsu Hair Helperiä mikä estää karvojen sisäänkasvun, kun se kuulostaa niin mainiolta...

Vierailija

Itse sheivaan reidet samalla kun sääretkin, järkyttävän näköistä kun reisikarvat kiiltelee auringossa, vaikkei ne muuten näykään :D poistan myös karvat käsvarsista ja jokaisesta mahdollisesta paikasta, missä niitä on ja ei kuuluis olla. Karvat ei vaan kaunista yhtäkään naista, yök !

se on ihan hölynpölyä, että karvat vahvistuis kun niitä ajelee tai muuten poistaa!! Se tunne johtuu siitä, että uudestaan kasvaessaa karva kasvaa ensin suorana ylöspäin, ennenkuin pidemmäks kasvaneena taipuu ja tuntuu sillon pehmeämmälle.

Monilla naistenlehtien kysymyspalstoillakin on asiasta puhuttu ja tyrmätty nää jutut. Päinvastoin, esim epilointi vaan heikentää karvankasvua, joillakin saattaa vuosien epiloinnin (tai nyppimisen/vahauksen) jälkeen karvankasvu niiltä hoidetuilta alueilta jopa kokonaan loppua, sillä kun karvat otetaan kokoajan uudelleen juurineen pois, ei ne jaksa enää kasvaa yhtä terhakkaana joka kerta uudestaan :)

nimim. Asiaan perehtynyt, karvaton tyttö ;D

Vierailija

Höylällä pois vaan. Karvat ei näytä missään kohtaa hyvältä, naisella. Ja tiedän tyttöjä, joita on jopa kiusattu karvojen takia... Joten höylä käteen ja hommiin, nopeesti... :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat