En ota selvää miehestä...

Seuraa 
Liittynyt5.6.2010

Aloin tapailemaan yhtä miestä tuossa maaliskuun alkupuolella. Jo ensimmäisellä tapaamiskerralla mies tuli minun luokse yöksi ja yö päätyi seksiin. Tuosta lähtien ihastuin mieheen paljon. Tuon jälkeen ollaan tavattu noin 2 kertaa uudestaan. Mutta kaikki paitsi ensimmäinen tapaamiskerta on tullu minun ehdotuksesta ja se olen aina minä joka laittaa viestiä. Voisin odottaa vaikka viikon ja miehestä ei silti kuulu mitään. Ja jos mieheltä kysyy pelkkiä kuulumisia viestitse ei se vastaa niihin :D pari kertaa käynyt näin :D Kerran kysyin kiinnostaako häntä oikeasti vai antaako olla?... Tulipa vastaus, että kaipa sitten ehkä antaa olla... Oltiin viikko hiljaa ja pistin sille viestiä perään, koska olin nähnyt hänet kaupassa ja pisti silmään sen kivat vaatteet :P Siitäpä lähti pitkä tekstailu... Hän kyseli miksi olen kiinnostunut, millä tasolla olen kiinnostunut, miksi haluaisin että hän tulee käymään luonani, mitä hänestä haluan? hauskanpitoa vai jotain ihan muuta?(tuota kysyi jopa 2 tai 3 kertaa) Tällaisia se tenttaili miulta kokoajan... Jos kysyin jotain samansuuntaista hän vain vastasi "en tiedä :/". Raastaa oikeesti hermoja ko ei ota toisesta selvää. Viimeisimmästä tapaamisesta on nyt siis tasan viikko... 3 päivää tuon tapaamisen kysyin josko haluis nähdä uudestaan? vastaukseks sain, että "mikä ettei ;)". Parin viestin jälkeen en kuullu siitä enää mitään. Ootin pari päivää ja kysyin siltä suoraan miksi en ikinä kuule siitä mitään? "Sori on ollu vähän kiireitä taas :/" ja mie "jaa että arvailu on täysin turhaa ja voin olettaa että olet kiinnostunut?" ja se vaan "No nii :)"... Mitä ihmettä tuosta voi päätellä? se on pelkän piparin perään? se on oikeesti kiinnostunut mutta on oikeesti kiireinen? o.O Otappa siitä sitten selvää...

Ja anteeksi jo etukäteen jos on sekava teksti...

Kommentit (9)

Vierailija

Hmmm.. Piparin perässä sanoisin minä..:/ Mies pelailee sun kanssa ja vastailee viesteihis vaan sillon ku sitä huvittaa. Oon lähes täysin varma tosta. Itellä on oikeestaan vähän sama tilanne.:s
Varsinkin toi ku miehes sano että : "kaipa sitten antaa olla..."- on aika selkeä siitä, että piparin perässä mennään.

Voisin tunkea tähän tämän oman tilanteeni ni voisit kertoa mitä mieltä oot..:D

Eli tää jätkä tuli pyytään mun numeroa baarissa, jonka jälkeen juteltiin tosi pitkään facessa ja tekstailtiin,eikä saatu aikaseks nähä. Sitte mentiin yhessä baariin, jonka jälkeen ajauduinkin niille ja seksiinhän seki johti. Tämän jälkeen ollaan juteltu paljon, soiteltu,tekstailtu ja facessa. Se vaikuttaa tosi kiinnostuneelta,mutta en tiä millä tavalla.:D Onko vaan piparia tälläkin miekkosella haussa vaiko jtn muutakin.. Tiedä sitten.;o Kutsuu mua rakkaaksi,tosin ihan läpällä ja muutenkin meillä synkkaa hyvin.

Vierailija

Viestisi perusteella vaikuttaa siltä, että sinä "roikut" miehessä ja hän tosiaankin saattaa olla vain seksin perässä. Jos sinä olet aina se osapuoli, joka ottaa yhteyttä ja mies ei oikein tiedä mitä haluaa, se vain vahvistaa olettamusta siitä, ettei hän halua mitään vakavampaa. Kannattaa ehkä olla laittamatta miehelle viestiä ja katsoa ottaako hän sinuun lainkaan yhteyttä, jos sinä et ota häneen. Voihan se tuntua vaikealta, mutta haluatko sitten jatkaa tavallaan yksipuolista "suhdetta"? Jos mies todella on kiinnostunut, hän kyllä ottaa yhteyttä jossain vaiheessa, vaikka kiireitä olisikin.

girl.ie
Seuraa 
Liittynyt5.6.2010

sadus-, miusta mies kyllä on kiinnostunut muustakin ko vaan piparista :) jo se, että olette paljon yhteyksissä miusta viestii sitä, että on kiinnostusta pidempäänkin tuttavuuteen :) tosin voihan se sitäkin olla, että se pyrkii rakentamaan suhdetta sinuun ja sitä kautta saamaan haluamaansa.. Tosin miksi kukaan jaksaa/haluaa kuluttaa aikaansa ihmiseen josta ei ole kiinnostunut ja kaiken lisäksi saa sitä piparia muualtakin helpommalla.:D

miumiu92, tiedostan hyvin sen, että tavallaan "roikun" miehessä :) olen vain aatellut, että jos se oikeasti johtuu siitä sen kiireestä... Mutta toisaalta yhden viestin kirjoittamiseen ei mene kauan aikaa, joten voi olla hyvin myös huono tekosyy. Kiinnostukseni kumminkin nyt olen näyttänyt ja katsoo nyt laittaako mies itse viestiä :) jos mitään ei kuulu annan olla :) viitsi toista pommitella, jos ei tosiaan oikeasti kiinnosta... :D

Vierailija

Olen lähes varma että mies vain pelaa kanssasi, hän haluaa pitää sinut ihastuneena itseensä jolloin hän saa seksiä koska haluaan. Neuvon että älä tekstaa hänelle ja anna olla. Mikäli mies onkin joku iso poikkeus ja onkin oikeasti kiinnostunut vaikka pelaa tuollaista peliä, niin kyllä hän sitten lopulta ottaa yhteyttä.

Vierailija

Luultavasti on vain piparin perään. Kannattaa jättää laittamatta viestiä tuolle, jos et itse halua vain seksiä tämän kanssa. Katso ottaako suhun yhteyttä ja jos niin miten, haluaako vain tavata vai tulla yöksi tms. Ei kannata roikkua liikaa, tiiän ite kyllä tunteen kun joku laittaa viestiä eikä kiinnosta, ei oikeen huvita vastailla ja sit joskus jos on tylsää ja just sattuu tulemaan viestiä tältä, niin vastaan kun en kuitenkaa ilkee halua olla, etten ikinä vois vastata vaikka periaatteessa miks vastaisin ollenkaa, kun ei pahemmin kiinnosta. Mut sellasta se vaan on, mut pysyttele varovaisena älä liikaa oo tämän perään, jos kerta ihastunut oot häneen. Jos ei ota yhteyttä niin anna olla, löytyyhän noita miehiä uusia. :)

Vierailija

Toi kuulostaa siltä ettei ota sua vakavasti, ja, jos olis oikeasti kiinnostunut, niin olettaisin, että vastais viesteihin ja ottais myös ite yhteyttä. Mun mielipide on, että miehen pitäs panostaa vähän enemmän, että ansaitsis ton sun antaman huomion. Ja, jos mitään muutosta ei tapahdu, niin parasta, että vaan unohdat sen... Ei oo mitään järkeä kiduttaa itteensä elättelemällä turhia toiveita, jos toinen ei oo ollenkaan mukana.

Vierailija

Joo ei hän ole oikeasti kiinnostunut. Pelailee vaan ja ei viitsi ihan tylykään olla ja piparin perässähän tuo ilmiselvästi kuulostaIsi olevan. Aattelee varmaan, että sama tekstailla nyt, jos vaikka pääsis uusintakierrokselle sun makuuhuoneeseen. Miehet kyllä panostaa PALJON enemmän, jos he todella naisesta tykkäävät.

Unohda koko mies ja katsele muita :)

Vierailija

nooo.. miun mielestä tää mies on yks niistä monesta jotka juoksee vaa sen yhen perässä... näköjään ehkä niitä on semmossiiki miehiä ketkä ei ymmmärrä kasvaa aikuisiks, halluu oikeeta suhdetta, ehkä perustaa perhettä? tää mies kuullostaa miun korvaa just semmoselta. mie uskon että se ei ansaitse sinuu ku käyttäytyy noin ääliömäisesti ja leikkii siun tunteilla, ei ne miehet nimittäin ymmärrä että ei naisten kanssa voi leikkiä tämmösillä asioilla koska niillä itellä ei välttämättä tuu semmosta ns. '' sitoutumisen '' tunnetta samalla tavalla ku naisilla, me naiset ei yleensä nimittäin leikitä miehen tunteilla ja vaikka onhan meilki yhen illan juttuja nii kyllä ne pidemmät vakavatki suhteet wsieltä pompahtaa muiden joukosta eikä me aina vaa haluta pelleillä niinku hyö. neuvoisin sinuu nyt ottaa etäisyyttä siitä jätkästä siun omaks parhaakses, koska ei siitä näytä tulevan ku sydänsuruja ja sillähhän saattaa olla vaikka kuin monta naista pyörityksessä noista puheista ja kiinnostuksesta päätellen (kokemusta on....) vaikka on kommee ja hienoja vaatteita, nii sisin on tärkee! kyllä niitä komeita hienovaatteisia miehiä on maailma pullollaan, siullekkin löytyy varmasti kuhan maltat oottaa nii kyl se oikia sieltä löytyy:) onnnea!

Vierailija

Älä jää roikkumaan yhteen mieheen. Tiedän tasan tarkkaan millaista on ihastua ihmiseen, josta tulee ikäänkuin pakkomielle.
Jos yhdestä ei ota selvää, niin antaa olla. Miehiä löytyy kyllä paljon muitakin, ja heidän avulla voit unohtaa tämän edellisen. Jos tästä miehestä vielä kuuluu jotain niin se on sitten hänen aloitteestaan tarkoittaen, että häntä vielä kiinnostaisi.
Jos et tiedä mitä hän haluaa, niin kysy rohkeasti häneltä itseltään. Ei todellakaan viesteillä, sillä ne antavat nopeasti väärän kuvan. Livenä keskustelemisen aloittaminen voi olla vaikeaa, mutta se on paljon kannattavampaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat