Oliivi -tuotesarja

Vierailija

Ostin pari päivää sitten Sokokselta Oliivi-tuotesarjan shampoota sekä hoitoainetta ja halusin tulla kertomaan tuotteista myös tänne! Myyjä suositteli näitä kovasti, eikä ollenkaan turhaan, sillä hiukset jäävät ihanan pehmeiksi ja todella hyvän tuoksuisiksiksi pesun jälkeen. Hiukset on myös helppo harjata pesun jälkeen kun takkuja ei juurikaan synny, eivätkä hiukset kaiken lisäksi edes sähköisty. Tutkailin etikettiä ja siellä luki myös sarjan tuotteiden olevan täysin kasvipohjaisia, eikä näitä ole testattu eläimillä. Puhuin tuotteesta eräälle ystävälleni ja hän kertoi kokeilleensa tuotteita myös sekä kehui niitä kovasti! Hän osasi myös kertoa että tuoteitta saa tilattua myös valmistajan nettikaupasta osoitteesta www.lifehair.fi.

Onko muilla kokemuksia samasta tuotesarjasta?:)

Kommentit (3)

Vierailija

En ole kuullutkaan kyseisestä tuotesarjasta mutta kieltämättä kuulostaa hyvältä ja voi olla että menee täälläkin kokeiluun.

Vierailija

Mä oon kans tykännyt kyseessä olevasta tuote sarjasta! Mulla oli ennen sähköset hiukset ni nyt ei oo enää melkein yhtään. Oon ollu tosi tyytyväine tuotteisiin, vieläku niis on hyvä hinta-laatu -suhde :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat