Mies tykkää yhä myös entisestään

Vierailija

Aluksi vähän selvennystä tilanteestani. Jo jutun alussa mies kertoi ettei ole vielä päässyt yli entisestä naisestaan ja jotenkin asia pääsi vain unohtumaan, kun siitä ei puhuttu.
Kaikki oli hyvin kunnes huomasin jonkin asian masentavan häntä ja otin asian puheeksi. Tietenkin se nainen tämän kaiken takana. He puhuvat päivittäin ja mies kaipaa häntä, mutta tietää ettei jutusta tule mitään ja sanoo minulle ettei minulla ole syytä pelätä, että hän minut hylkäisi.
Suhteemme alussa mies itki minulle miten edes jaksan katsella häntä, ja ettei minun kannata tutustua häneen, mutta minkäs minä tunteilleni mahdan. Hän sanoi, että minun täytyy pysyä vahvana ja luottaa kaiken kääntyvän parhain päin, mutta vähitellen minusta on alkanut tuntumaan etten enää jaksa..
En kuitenkaan aio luovuttaa niin kauan, kun mies tykkää minusta ja jälkeenpäinkin aion pysyä hänen tukenaan, jos joskus eroamme.
Suhde on vaikea ja molemmilla takana huonoja parisuhteita, joten toistemme hylkääminen ei ole vaihtoehto, kun kerrankin olemme löytäneet jutun jossa on aina lämmin ymmärtävä syli tukena ja emme ikinä riitele tai korota ääntä. Kysymykseni siis teille: Miten voin auttaa miestäni saamaan tukahdutettua tunteensa eksäänsä tai miten hän itse voi asiaan vaikuttaa? Alamme olla molemmat väsyneitä ainaiseen yhdessä itkemiseen ja masenteluun. Tuntuu tyhmältä edes kysyä tälläistä, kun oma ajatusmaailma on se, että sille vain ei voi mitään jos tykkää jostakin ihmisestä, mutta jospa täällä olisi joku samassa tilanteessa, selvinnyt samasta tai ajattelisi asian eritavalla.

Kommentit (4)

Vierailija

Ei oo kokemusta tollasesta, mut toi kyllä kuulostaa tosi vaikeelta tilanteelta. Mun mielipide on, että sun pitää huomioida sitä tarpeeks, ja tehdä sen olo sellaseks, että se ajattelee sun olevan paras mahdollinen ja ainut vaihtoehto. Sun pitää saada se rakastamaan sua enemmän kuin ketään muuta. Jos saat sen ajattelemaan näin, niin silloin sen exä jää kakkoseksi. Ja mies itse ei voi mitään muuta kuin yrittää unohtaa entisensä ja keskittyä suhun ja tulevaisuuteensa.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Uutta suhdetta ei kannata aloittaa ennenkun toinen on päässyt yli. Pelkästään se, että hän on lähtenyt sinun kanssa suhteeseen vaikka on vielä kiinni eksästä on hyvin epäkypsää ja itsekästä. Jätä tollanen äijä. Sano että tulee takas ku tietää mitä haluaa ja on selvillä tunteistaan ja päässyt yli menneisyydestään.

JA SE EI OLE SINUN TEHTÄVÄSI auttaa tätä miestä yli eksästään! sen jso teet oot aika säälittävä tossu sankari. Nyt leuka pystyyn !

Vierailija

Säkö oikeesti luulet että oot sille miehelle muutanki ku asia joka saa välillä ajatukset pois siitä naisesta johon se on selvästi rakastunut. Sua se ei rakasta ja uskaltaisin sanoa ettei tuu koskaan rakastamaankaan. Jos se joskus pääsee siitä oikeesta rakkaudestaan yli se jättää sut samalla ja jatkaa elämäänsä. Ja eihän se edes YRITÄ päästä siitä naisesta yli jos se juttelee sille päivittäin. Ziisus.

eliin

Aika kovasanaisia on ollut nuo vastaukset sun ongelmaan, mutta oon samaa mieltä. Mies on selvästi vieläkin todella kiinni entisessään ja käyttää sua ns. laastarina. Koska olet selkeästi ihastunut mieheen, ymmärrän että eroaminen olisi varmasti vaikeaa.

Tässä tapauksessa neuvoisin sinua kuitenkin jättämään miehen ja olemaan hänen kanssa ystävä niinkauan kun hän on päässyt yli entisestään. Tämän jälkeen voitte kokeilla, jos suhteestanne tulee jotain. Varaudu kuitenkin siihen, että päästyään yli eksästään, häntä alkaa kiinnostaa täysin uudet ihmissuhteet, jolloin sinäkin jäät vain ystäväksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat