Raskaana?

Vierailija

Olen 17 vuotias tyttö ja pelkään olevani raskaana.Kuukautiseni ovat 5 päivää myöhässä.Syön myös
e-pillereitä,mutta myös tupakoin. Voiko tupakointi heikentää radikaalisti e-pillereiden tehoa?Olemme olleet poikaystäväni kanssa 2 vuotta yhdessä ja käytämme yleensä myös kondomia,mutta nyt olemme harrastanee seksiä ilman. Minulla on yleensä tullut aina tarkalleen samanapäivänä kuukautiset ja nyt pelottaa tämä muutos,kun ei ole tullutkaan. Yleensä minulla on kovat kuukautis kivut ja nytkin tuntuu välillä hetkittän kuukautiskivuilta tuntuvia kipuja ala selässä. Minulla on kuitenkin joka ilta hieman ällöttävä ja huono olo ja mahassa pistelee.Olen tehnyt jo yhden raskaustestin menkkojen kun menkat olivat myöhässä 3 päivää ja testi näytti negaa.Uskallanko vain luottaa tähän testiin ja odottaa kuukautisieni alkamista? mitä tämä voi olla? onko kellään kokemusta? mitä täytysi tehdä? olkaa kiltit ja vastatkaa tarvitsisin kipeästi vanhemman naisen opastusta. Äidilleni olen kertonut,että kuukautisiani ei ole tullut,mutta en edes uskalla vihjata että olisin raskaana.En ole vielä valmis siihen

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat