Kokematon sängyssä

Vierailija

Hei! Mulla ois tämmönen luultavasti melko monia askarruttaav kysymys. Eka seksikokemukseni oli pari viikkoa sitten, ja mua jäi todella paljon häiritseen se, että vaikka mies oli unelma niin en osannut tehdä mitäään. Vaikka käsipeliä yms. on ollut niin en siinä tilanteessa pystynyt edes siihen. Mikä neuvoksi? Miten saisin itsestäni kaiken irti, ja saamaan miehen himot yltymään?
Nimim. Kokemattomuus

Kommentit (4)

Vierailija

Pyörällä ajamista harjoitellaan, autolla ajamista harjoitellaan, hiusten laittamista harjoitellaan, meikkaamista harjoitellaan, tietokoneen käyttöä harjoitellaan, kännykän käyttöä harjoitellaan, neulomista harjoitellaan, kirjoittamista harjoitellaan jnejnejne. ELI myös seksiä harjoitellaan.

Ei kokemattomasta kokeneeksi tule kuin harrastamalla seksiä paljon ja niin laajasti kuin suinkin on mahdollista. Mies ei ole mikään eloton esine, joka ei osaa ilmaista mistä pitää tai miten haluaisi tulla otetuksi.

Harrasta miehesi kanssa paljon esileikkiä, kokeile, seikkaile, hulluttele ja harrasta seksiä. Kukaan mies ei pistä pahakseen sitä, että saa vain maata samalla kun nainen leikkii hänen kehollaan. Kokeile kaikkea ja kysy, pitääkö hän siitä, kokeile toisella tavalla ja kysy sama uudelleen. Vähitellen pääset jujulle hommasta ja vuosien harjoittelun jälkeen, tiedät tasan tarkkaan mitä tehdä ja miten.

Vierailija

Jos sulla on vakituinen kumppani, niin on varmasti helppo oppia hänen mieltymykset. Voitte puhua myös sängyn ulkopuolella siitä, mistä hän pitää ja mitä hän tahtoisi sinun tekevän. Myös sinä voisit kertoa omista mieltymyksistä. Kannattaa rohkeasti kokeilla uusia juttuja - eihän siinä mitään menetä. Uusia asentoja/muita piristyksiä sänkyyn kokeillessa voi löytää aivan uusia puolia itsestään.

Itse olin myös aluksi hirveän epävarma, mutta oloni tuli varmemmaksi, kun tarkkailin miehen reaktioita tekemiini asioihin ja pyysin häntä kertomaan itse mikä tuntuu hyvältä ja mitä minun pitäisi tehdä toisin.
Rohkeutta kehiin, hyvin se sujuu! :)

Vierailija

Kiitoksia sullekkin vinekistä!! :) pitää lyödä vaan kaikki peliin; eihän mulla tosiaan oo mitään menetettävää ;) poikaystäväni hän ei ole, mutta tärkeä, läheinen, rakkauteni kylläkin.... :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat