Ihastunut.

Vierailija

Joo elikkä ajattelin tulla tänne avautumaa ei siitä varmaan mitään haittaakaan ole.

Oon nyt tässä viimeset vuodet halunut vaan olla sinkkuna, kavereiden kanssa ja pitää hauskaa. Ja oon siis 19 v. Toki oon tapaillut miehiä ja ollut pientä säpinää ja enemmänkin kuin vain seksiä, mutta ei kuitenkaan mitään seurustelusuhteita oo ollut itseasiassa koskaan. En oo ikinä seurustellut kunnolla, koska oon nähnyt kaiken niin, että haluan olla sinkku, koska siltä musta on tähän asti tuntunut. Vieläkin kyllä tykkään sinkkuna olemisesta, mutta oon tässä nyt vähän aikaa miettinyt et olis kiva löytään joku. Oon vaan niin tottunut olemaan kavereiden kanssa, kun hekää ei oikee pahemmin seurustele niin ollaan aina yhdessä. Oon tutustunut yhteen poikaan tossa ehkä noin. puol vuotta sitten ja ei olla oikee pahemmin pidetty yhteyttä, kuhan kuulumisia ja näin, mutta ollaan tässä lähiaikoina ruvettu juttelemaan paljon enemmän, everyday itseasiassa. Nähtiin myös yks päivä juteltiin niitä näitä ja silleen. Oon siis alkanut oikeesti ihastua tähän ihan kunnolla niin, että voisin kuvitella jopa jotain vakavempaa meistä, mut en kuitenkaa haluu odottaa liikoja. Tää on sanonut mulle monesti, että oon ihana ja tykkää musta ja tää mies on muutenkin vaan niin ihana. Kumpikaa meistä ei oo oikee kokenut seurustelusta mitään, tai ei olla kumpikaan seurusteltu ikinä. Tuntuu myös et tää mies olis oikeesti tosissaa, eikä mitään pelleile. Mut sitä vaan, että mitä mieltä olette siitä, että harrastaisi seksiä ekan yön aikana? Voiko siitä sitten tulla mitään jos näin tapahtuis..? Meinaa olen tässä menossa joku päivä hänelle yöksi, enkä tiedä yhtään mitä pitäs tehdä kun kyllä mä häntä haluaisin.....

Kertokaas nyt jotain vinkkejä tälläselle kokemattomalle seurustelialle, että mitä kannattais tehdä jos meen hänelle yöksi eikä olla vielä 'virallisesti' edes yhdessä tai mitään, niin voiko sen jälkeen mitää vakavaa tulla edes :o 8)

Kommentit (1)

Vierailija

Ei ole olemassa suoraa vastausta siihen, voiko seksiä harrastaa ensimmäisen yön aikana ja siitä huolimatta päätyä suhteeseen. Mielestäni se ei poissulje suhteen mahdollisuutta, sillä seksiähän tulisi voida harrastaa silloin kun se molemmista osapuolista tuntuu oikealta ja hyvältä. Ehkä kannattaa kuitenkin hieman udella tai keskustella, että mitä toinen haluaa sinusta. Usein tutustuminen ennen seksiä on hyväksi, mutta voihan sitä tutustua sen jälkeenkin :D Tärkeintä on mielestäni luottaa kumppaniin.

Huonoimmassa tapauksessa voi kuitenkin käydä niin, että juttunne jää siihen, jos harrastatte seksiä heti. Sanot kuitenkin, että poika on sanonut tykkäävänsä sinusta, joten hän tuskin on pelkän seksin perässä. Ilmeisesti myös jonkin verran tunnette jo toisianne, kun tiedät, että hänkään ei ole seurustellut. Kannattaa luottaa vaistoon ja toimia sen pohjalta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat