Avomies ja sen puheet

Vierailija

Viikonloppun rakas aviomieheni alkoi puhumaan kihlauksesta, puhuin näin:"Mitä, jos mennään ensi kesänä kihloihin+ puhui myös missä järjestetään kihlajaiskahvit". Myöntelin, kun en tiennyt onko kumppanini tosissaan, koska tämä tapahtui riidan päätteeksi. Riidan aihe koski kihlausta, mutta vaikea tilanne
En haluais pettyä ja odottaa kihlausta, jos se ei tapahdukaan. Ollaan seurusteltu nt 1v7kk ja asuttu samassa huushollissa 6kk.

Kommentit (2)

Vierailija

Viestissäsi ei ole varsinaisesti kysymystä - haluatko tietää, pitäisikö sinun muiden mielestä odottaa kihlausta vai mitä? Jos tätä mietit, niin itse sen varmasti tiedät parhaiten. Jos voit kuvitella eläväsi miehesi kanssa myös tulevaisuudessa ja teillä menee muuten hyvin, ei mielestäni kihlausta kannata suotta kiirehtiä ja voit hyvin odottaa sitä. Toisaalta kuulostaa hieman erikoiselta, että kihlaus on suunniteltu puolen vuoden päähän, eikö se voisi tapahtua spontaanisti? Tottakai aiheesta on hyvä keskustella etukäteen, mutta jos molemmat sitä haluavan, miksi odottaa puoli vuotta. Eri asia olisi, jos suunnittelisitte häitä. Itse kuitenkin tunnet parhaiten miehesi ja tiedät suhteenne tilanteen, joten tee, kuten parhaaksi näet :)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Seurustelin 5 v miehen kanssa. Meni 4,5v ennenku mentiin kihloihin ja edes puhuttiin häistä. ja puol vuotta kihlojen jälkeen ero. Mut ite odotin ja odotin tossa suhteessa, että koska toinen on valmis sitoitumaan. kyse oli siis 3kymppisestä miehestä.. ja voin sanoa. odotin toisen ehdoilla liian kauan. Koita puhua miehen kanssa. Katsokaa meneekö tulevaisuuden tavotteenne yhteen ja missä aikataulussa ja onko mahdollisa tehdä kompromisseja. Mutta mieti tarkkaan mihi asti olet itse valmis venymän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat