Uusia ystäviä Seinäjoelta

Vierailija

Hei! olen 30v nainen Seinäjoelta ja olisi kiva löytää samanhenkistä seuraa esim. illanviettoon, shoppailuun, kahvitteluun, tai vaikka liikuntaan.
pm8@hush.com

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hei. Olen muuttamassa Seinäjoelle kesällä ja olis mukava löytää uusia kavereita sieltä. En viitsi heti laittaa tuntemattomalle s-postia. Olsi jotain perus asioita mukava täälä vaihtaa :)

Vierailija

Hei,

Muutin kanssa tänne sjoelle viime vkonloppuna yksin. Työn perässä muutin ja paljon tuttuja täälä sjoella ei ole.. Eli uudet ystävät on tervetulleita. Täytän tänä vuonna 25. Pidän shoppailusta, elokuvista, lenkkeilystä, baarittelusta yms..

Vierailija

Tännepäin saa kans laittaa meiliä jos siltä tuntuu, täälläpäin kun kavereita ei mitenkään läjäpäin oo, muuttanu pari vuotta sitten toiselta puolen suomee tänne =) lumisadetus@gmail.com ja ikä 21 jos sitä voi niin tärkeenä pitää ;)

Vierailija

Hei

Olen sama, kun tossa toisessa viestissä. Itse olen muuttamassa heinäkuussa ennen koulujen alkua. Nykyään olen melko usein viikonlopuisin. Poikakaveri asuilee sielä jo, mutta olsi kiva saada muitakin tuttuja :)Kaikki mitä edellinen piti niin, minutkin saa tekemään.

Itse vasta olen 20 vuotias. Laitelkaa viestii jos kiinnostaa...

Vierailija

Hei,

Muutin maaliskuussa sjoelle myöskin työnperässä, mutta työt ovat vielä toistaiseksi Kauhavalla, joten työkaverit eivät varsinaisesti ole lisänneet sosiaalista elämääni. Olen 24 vuotias. Oma "pidän" lista on samanmoinen kuin sinulla ja olen jo pidempään halunnut lähteä esim. leffaan täällä seinäjoella mutta yksin ei vaan tule lähdettyä.

Vierailija

Heissan

Pitää vilkuilla mitä menee tällä hetkellä leffassa, jos sielä olisi jotain katsomisen arvoista. Nyt lähiaikoina ei ole ollut paljoa sellaista mikä olis ollu mun makuun niin paljoo, että en olisi jaksanut odottaa että tulisi DVD:lle.

Tänään taas junalle sinne päin :)

Vierailija

musta saa leffakaveria et jos vaan haluat niin anna vaikka sähkis niin sovitaan joku päivä.. oon siis kans muuttanu tänne hiljan töiden perässä ja 24 v kans..

Vierailija

Lainaus:

musta saa leffakaveria et jos vaan haluat niin anna vaikka sähkis niin sovitaan joku päivä.. oon siis kans muuttanu tänne hiljan töiden perässä ja 24 v kans..

Mun osoite on kultis191@gmail.com, sinne saa laittaa viestiä. Mä siis olen tuo 25.4 kommentoinu maaliskuussa tänne sjoelle muuttanut. :)

Vierailija

Heippa!

Kiva että täältä löytyi näinkin paljon porukkaa! Itse olen asunut koko ikäni seinäjoen lähettyvillä, ja aina välillä pieniä pätkiä seinäjoellakin, joten seutu on kyllä tuttua, mutta aika vähän tunnen sieltä silti muita.

Kauheeta kun tää alkaa kuulostaa ihan joltain treffi-ilmotukselta, mutta täytän tässä ihan parin viikon päästä 21, ja olis tosi mukava tutustua vähän uusiin ihmisiin :). Ootteko te kukaan sopineet vielä mitään menoa, johon voisin lähteä myös mukaan? Olisi kiva tehdä vaikka porukalla jotain?

Itseäni vähän ujostuttaa laittaa teille sähköpostia, joten voitaisiinko sopia ihan tässä keskustelussa jotain tai laittakaa mulle sähköpostia
dj_bertta at hotmail.com

Maarit

Hei, no me ollaan ainakin kerran nähty yhden tyttösen kanssa ja toki saa liittyä seuraan.. sovitaan vaan joku päivä niin mennään kahville, siiderille tms... :) olen itse 24v ja keskustassa asustan.. Provinssista mut löytää myös tulevan vkonloppuna :D

Marika

Heipsan!

Mie olen kesän ajan töissä Seinäjoen lähettyvillä ja viikonlopuiksi olisi mukava keksiä tekemistä, kun en paljon porukkaa sieltä päin tunne :) Ikää löytyy 20v. ja hevosalan töissä olen Pohjanmaalla päin. Miulle voi laittaa s-postia osoitteeseen pipe_@luukku.com ja Facebookista löydyn myös.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat