jäliehkäisy

Vierailija

Hei! Harrastettiin poikaystävän kanssa seksiä pari viikkoa sitten. Huomattiin kyllä ajoissa että kortsu oli menny rikki, mutta hain kuitenkin seuraavana aamuna jälkiehkäisypillerin, varmuuden vuoksi. Koska eikös touhutipoistakin voi tulla raskaaksi? No kuitenkin, nyt minulla on ollut ihme tiputteluvuotoa vähän yli viikon, eli ei kunnon menkkoja. Semmoista ruskeaa jotai ei tule todellakaan paljon. Kunnon menkkojen pitäisi alkaa viikon sisällä. Mietinkin, että jouhtuuko tuo noin pitkä tiputteluvuoto vain tuosta jälkiehkäisystä? Eihän ole syytä tehdä raskaustestiä, vai onko?
Onko muilla ollut vastaavaa? Itse kun olen niin vainoharhainen ja luulotautinen kuin ihminen vain voi olla, nii tottakai epäilen raskautta ja kaikki maholliset raskauden oireet on tietty päällä just nyt :D Niin ja voinko tehdä raskaustestin vaikka on tiputteluvuotoa? Kiitos :)

Kommentit (2)

Vierailija

mulla ja mun poikaystävällä kävi ihan samallailla. hoksattiin rikkoutuminen heti, ja menin kahden päivän päästä apteekkiin hakeen jälkiehkäisypillerin (kun en aikasemmin päässy). mulla "alko menkat" parin päivän päästä sen pillerin ottamisen jälkeen. ne kesti iha normaalien menkkojen ajan ja oli niiku normaalit menkat. mutta sitte viikko sen jälkeen kun ne "ylimääräiset menkat" oli loppunu nii alko sitten oikeet menkat ihan ajallaan :D eli mulla oli yhet ylimääräset menkat siinä välissä. alotin sitte niitte oikeitten menkkojen ekana vuotopäivänä e-pillerit ettei tarvi tollasta enää pelätä :D jos menkkoja ei ala kuulumaan oikeeseen aikaan nii kannattee varmaan tehä se raskaustesti, iha varmuuden vuoksi :) sanompaha vaan, se on maailman hirvein tunne oottaa että alkaako menkat vai ei ja pelätä että jos onki raskaana.. ei näi 17 vuotiaana halua vielä tulla äidiksi.. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat