E-pillerien unohtaminen

Vierailija

Elikkä joo, jäi ottamatta perjantaina e-pilleri ja samoin myös lauantaina.. Paketissa olevan ohjeen mukaan soittaa omalle lääkärille mutta nyt jäisi kolmaskin pilleri ottamatta.. Ja syy miksi ne jäi ottamatta, lähdin reissuun toiselle paikkakunnalle ja pillerit tosiaan jäivät kotiin.. Mitä muut ovat tehneet tälläisessa tilanteessa??

Kommentit (3)

Vierailija

tohon mä en osaa sanoa muuta ku että puhua terkkarin/lääkärin kanssa. ja muistaa lisäehkäisy!
ja sitte sellane kysymys että alotin pillerit ja kohta on eka laatta syöty. nyt hoksasin että mulla tulee jonkulaista vuotoa, (ei kai menkat voi olla vielä ku en oo vielä niihi lume? pillereihi asti päässy??) niii ja nyt tän viikon perjantaina alkaa ne valkoset pillerit. nii oonko tehny jotain väärin vai voiko mulla olla menkat alkanu jo? (terkkari sanoi että menkat alkaa niitte valkosten pillerien päivänä). en kai raskaana voi olla ja pilleri oon aina ottanu ajallaan, tunnun heittoja lukuun ottamatta.. miks tulee jotai vuotoa ?

Vierailija

Pillereiden unohteluun en osaa kanssa sanoa oikeen muuta kuin, että muistakaa lisäehkäisy ja soita sitten vaikka sinne oman paikkakunnan terveyskeskukseen niin kyllä ne sieltä osaa sitten neuvoa :)

Sinulle, jolla on jotain vuotoa, niin on ihan tavallista, että on ns. välivuotoa/-tiputtelua, kun olet aloittanut pillerit juuri...jollain tutuille on ollut vähän niin kuin menkat koko esimmäisen laatan ajan ja jollain jatkunu tiputtelu vuoto jopa pitempäänkin. En siis olisi siitä ainakaan vielä huolissani...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat