Seksielämään tyytymätön.

Vierailija

Joo eli oon seurustellu poikaystävän kanssa kohta 2 vuotta ja aina seksi on ollut sillain hyvää. Mut viime aikoina jotenkin ruvennu tuntuu siltä etten enää edes halua seksiä ja sitten jos sitä nyt sattuu välillä sitten hetkellisesti haluamaan niin se ei jotenkin tunnu miltään se itse seksi:/ Tai jollain tavalla ällöttää koko seksi että ei kiinnostais yhtään. Vaikkei poikaystävässä mitään vikaa olekkaan. Onko muilla tämmöstä ollut ? Ja mitä olette tämmösessä tilanteessa tehnyt? Ahdistavaa tämmönen kun muuten menee tosi hyvin ja näin...

Kommentit (4)

Vierailija

Itse olen seurustellut nyt yli viisi vuotta, ja olen huomannut että tälläisiä "kuivia kausia" tulee n. Vuoden,parin välein, ja melkein kyllästymistä ilmassa. Mutta ne kuitenkin menevät ohi ja tilanne normalisoituu. :)

Vierailija

No toivotaan että menee ohi, rupeaa huolettamaan ihan tosissaan. Mutta onko teillä mitään millä esimerkiks piristäisitte seksielämää sillon kun kuivia kausia tulee ? :)

Vierailija

Itse olen seurustellut vasta reilun vuoden, ja nyt on kuiva kausi päällä. Aikaisemmin on haluttanut melkein koko ajan, nyt halut on kadonneet johonkin. Mutta en ota isompaa stressiä siitä, uskon sen menevän ajan kanssa ohitse :)
Välillä kun on tarvinnut piristystä, olen pukeutunut koulutyttöasuun ja yllättänyt poikaystäväni kun se tulee töistä kotiin :D Se toimii! Sekin piristää kun sekstailee välillä muualla kuin makkarissa, pääsee vähän irrottamaan rutiineista :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat