Ex-poikaystävän kaverit painostivat eroamaan

Vierailija

Sain tässä hetki sitten kuulla entiseltä poikaystävältäni, jonka kanssa olimme yhdessä noin puoli vuotta ja erosimme kaksi kuukautta sitten, että suhteemme aikana monet hänen kavereistaa kyselivät poikaystävältäni jatkuvasti kaikkea "mitä sä oikeen näät siinä?" ja "koska sä aijot jättää sen?" Ton kuuleminen oikeasti sattui, sillä olen muutenkin epävarma itsestäni ja vieläkin surullinen eromme vuoksi. Päin naamaa nämä samat kaverit olivat ihan mukavia mulle, niinkuin mäkin niitä kohtaan. En oo mikään malli ulkonäöltäni, mutten mikään susirumakaan. Miten tähän pitäis nyt suhtautuu? Samanlaisia kokemuksia kenelläkään? Ja vittuilijat - älkää vaivautuko :) kiitos

Kommentit (4)

Vierailija

No ainakaan tuo jätkä ei vissii ollu sun arvonen jos kerran 'kavereidensa' painostuksesta sinut jätti... eli uutta miestä vaan metsästämään ellei exäsi tai sinä halua sitte jotenki tuota asiaa sumplia. Mutta aika noloa exältäsi että kaverien painostuksesta jättää, en tiiä sitte kertooko tuo jo vähän kiinnostuksen ja välittämisen määrästäki... en tiiä auttoko tää tai mitään mut kuitenki, tällee mä suhtautuisin:D

Vierailija

siis ei tuo ollut jättämisen syy, ja tiedän kyllä että eksä välitti, sen se on tehnyt selväksi :D vähän vaan kummastuttaa ja harmittaa sen kavereiden käytös... ite en meinaa ikinä kehtais sanoa kaverille tollasta, ellei se kaverin kumppani sitten olisi kohdellu mun kaveriani huonosti, ja sillasta ei meidän suhteessa ainakaan ollut kummankaan osalta

Vierailija

Aa aivan, en varmaan ymmärtäny sitte pointtia:p Koska jos ootte eronnu ja tuolla ei oo mitään tekemistä teijän eron kanssa ettekä aijo palata takas yhtee tai mitää nii mun mielestä tollanen käytös kannattaa jättää tyystin huomiotta. koska mitä se sua auttaa ajatella, että ne on susta paskaa jauhanu jos et oo niitten kaa enää missään tekemisissä? Ja kyllähän nyt tuoki kertoo jo niistä ihmisistä ettei oo kaikki kotona jos haukkuu kaverin tyttöystävää...??

Vierailija

Ääh, ei tommosista kannata välittää. Omankin mieheni kaverit ovat miehelleni sanoneet minusta vaikka mitä. Tämä siksi, että minä ja hänen kaverinsa olemme niin täysin erilaisia ja eri maailmasta, että me ei vaan toimita samassa porukassa (totta kai, he ovat minua kohtaan ja minä heitä kohtaan kohtelias, myönteinen ja mukava kun samaan tilaan satumme, mutta ilmapiiri on silti jähmeä). En vietä osakseen tästä syystä aikaani mieheni kavereiden seurassa, vaan mies viettää aikaa kavereidensa kanssa keskenään. Miestä itseään ei ole asia suuremmin häirinnyt, toki häntä harmittaa joskus, ettei tyttöystävää voi oikein ottaa kavereiden luo iltaa viettämään, mutta tiedostaa silti tilanteen itsekänikin paremmin.

Tarkennan, että ei miehet arvostele kavereilleen kaverin valitseman kumppanin ulkonäköä, vaan luonnetta/olemusta/persoonaa. Miehet ovat läheisille kavereilleen suoria ja suoruus on joskus ihan oikeasti tarpeellista jos kaveri on mennyt iskemään itselleen naisen, joka ei vaan sovi miehelle tai kaverin parisuhde on muuttunut sellaiseksi, ettei kaveri ole enää onnellinen tai oma itsensä. Joskus sitä naisetkin voisivat rohkaista itseään ja sanoa omille kavereilleen suoraan, että se uusi poikakaveri/tyttöystävä on täysmulkku, että ei kannata sitten itkeä, jos mies/nainen tekee jotain kamalaa.

Totta kai, jos kavereiden käsitykset osoittautuvat vääriksi, on kohtuullista joko pyytää aiempia puheitaan anteeksi, tai ilmaista muuttunut mielipide kaverin kumppanista. Harvoin kuitenkaan kukaan kehtaa muistella vanhoja sanomisiaan ja osoittaa olleensa väärässä.

Kannattaa tuommoiset puheet jättää omaan arvoonsa, mutta toki jos tuo kovasti painaa mieltä, niin kannattaa miettiä millaisia ne eksäsi kaverit oikein olivat? Olisitko itse viihtynyt heidän seurassaan ilman eksääsi ja olisiko sinulla ollut jotain yhteistä eksäsi kavereiden kanssa. Millaisista naisista eksäsi kaverit pitävät, sillä jos poikkeat vahvasti heidän naismaustaan, voi osasyy jyrkkiin mielipiteisiin löytyä sieltä. Kannattaa kuitenkin aina muistaa, että raskaimmin arvostelevat ne, jotka eivät tunne itse tapausta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat