Polvi paketissa, miten liikkuisin silti?

Vierailija

Nii miten sitä urheilisi sitten? Ideoita otetaan vastaan.

Kommentit (5)

Vierailija

Mitä urheilua niinkun meinaat? Ei kannattaisi kyllä paljon liikuskella jos haluaa että paranee. Itse olen menossa pian polvileikkaukseen, koska en nuorempana antanut polven parantua rauhassa nivlesiteiden pois menon aikana...

Vierailija

no jotain, ettei ihan läskeilyks menis ja hullukshan tää neljän seinän sisässä istuskelu tekee.
Nivel siteet on menny poikki molemmista nilkoista aikasemmin ja nivelsiteet ne nytki repes....:P

Vierailija

Näin ihan ammatikseen hoitajana työskentelevänä kehottaisin ihan lepäilee, se on niin iso homma ruveta sit korjaamaan sitä ku ei oo antanu sen parantuu rauhassa. Jos nyt joudut lepää vaikka 1kk niin parempi sekin on kuin se puol vuotta toipua polvi leikkauksesta, jolloin ei saakkaan tehdä yhtään mitään ku vähän välillä liikutella jalkoja et veri kiertää. Lepoa vaan siis.

Vierailija

No voithan treenata yläkroppaa? Vatsalihaksia, selkälihaksia, käsien lihaksia. Ja jos haluat pois neljän seinän sisältä, niin tee noita ulkona. Mutta älä nyt ihmeessä rasita sitä polvea yhtään! Tiedän kokemuksesta, että nivelsiteiden kunnollinen parantuminen voi kestää kuukausia, jos lähtee liian äkkiä niitä kiusaamaan.

Vierailija

Mä nyt kuulun kastiin himoliikkujat, mutta itseltäni kun polvi leikattiin, niin kävin silti rauhassa välillä salilla, tein hulluja vatsarääkkejä jne. Eli yläkroppaahan voit allekirjoittaneen näkemyksen mukaan treenata. Jos on kepit ja hermotus vähän heikoilla, niin ei sillä jalalla edes pysty tekemään mitään, jolloin sitä nyt on aika mahdoton rasittaa. Jos kuitenkin oot ilman keppejä, niin ole sitten varovainen ja eliminoi kaikki liikkeet, missä vähänkään uhkaat käyttää jalkoja apuna. Aerobista treeniä saat kun teet kuntopiirimuodossa eri lihaksia peräkkäin vähän pidempiä sarjoja ja vielä vaikka kädet+vatsa+selkä+kädet+vatsa jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat