Apua poikaystävän kanssa !

Vierailija

Elikkäs olen kohta vuoden seurustellut aivan ihanan miehen kanssa, mutta näemme vain viikonloppuisin. Siihen olen jo tottunut (lomilla näemme enemmän. Arkisin molemmilla paljon harrastuksia), mutta viikkoisin jos minä en soita hänelle emme välttämättä puhu mitään ennen perjantaita. Hän ei edes aina vastaa viesteihini/soittoihini. Eikä aina soita takaisin. Sen hän selittää sillä ettei jaksa koko aijan olla puhelin kädessä... Olen kyllästynyt siihen että ikävöin häntä viikosta toiseen ja siitä saan "palkaksi" ihanat viikonloput.. Auttakaa mua ! Mitä pitäisi tehdä kun en halua kuitenkaan erota ! ):

Kommentit (8)

Vierailija

Kuulostaa nyt varmasti todella tukalalta mutta jätä se.On parempi olla onneton yksin kuin onneton toisen kanssa.Vaikutat myöskin melko nuorelta joten maailma on sinulle avoinna.Niin kliseeltä kun tämä kuulostaakin niin aika tuo takaisin jos niin on tarkoitettu.Mutta juuri nyt tuntuu ettei miehesi arvosta sinua ja siinä myöskin sinun omantunnon arvosi laskee mikä ei ole hyvä.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

tuota. Yhdyn tohon aikasempaan. Plus mieti sitä. "molemmilla harrastukset jne" eikö tuo anna sen kuvan että teidän suhde ei sit oo niin "spesiaali" jos ette halua raivata aikaa toisilenne. Se on vaan prioriteetti kysymys ja aikataulutus on nykypäivää.

Vierailija

Harrastukset olemme kuitenkin saaneet laitettua niin, että ne osuvat samoille päiville jolloin yhdessäoloaikaa pyritään saamaan lisää :) Ja kyllä olen vasta 17v. Tuntuu vaan, että jos me erotaan mulle ei jää mitään. Me vietetään samassa porukassa aikaa.. Musta tuntuu että jos erottais niin se olisin minä joka sais ettii uuden porukan missä viettää viikonloput.. Taas jälleen kerran meillä riita päällä.. Mä en oikeesti enään tiedä mitä tehdä.. Se on idiootti, mut silti maailman ihanin idiootti..

Vierailija
Heidisi

Kuulostaa nyt varmasti todella tukalalta mutta jätä se.On parempi olla onneton yksin kuin onneton toisen kanssa.Vaikutat myöskin melko nuorelta joten maailma on sinulle avoinna.Niin kliseeltä kun tämä kuulostaakin niin aika tuo takaisin jos niin on tarkoitettu.Mutta juuri nyt tuntuu ettei miehesi arvosta sinua ja siinä myöskin sinun omantunnon arvosi laskee mikä ei ole hyvä.

olen samaa mieltä, olet varmasti ansainnut paremman mitä hän on. Jos hän onkin vain niin pinnallinen ja vain hyvältä ulospäin näyttävä mies?ja kuten sanoit että jos eroaisitte, luulet että joutuisit itse jättämään yhteisen kaveriporukkanne hänen sijastaan.. tuosta voisi päätellä miehen itsekkyydestä jotain ja siitä miten hän on saanut ihanuudellaan pääsi pyörälle hänestä hahah :) tai oletko varma ettei hänellä ole muita kierteessä..?
Vinkiksi jos päädyt jättämään miehen ja hän on ehkä puhunut sinulle kaikkea kaunista aina silloin tällöin ja saanut isesi tuntemaan prinsessalta, mutta viikot ovat tuskaa ikävöidessä ja miettiessä että mikä häntä ehkä vaivaa, ei kannata jäädä murehtimaan loppuiäksi sillä silloin hän ei ole ollut se jota häneksi luulit, mene eteenpäin kyllä se unelmien mies sieltä sitten kolahtaa:)

Toivotan kuitenkin onnea ja voimia tämän asian kanssa, kyllä kaikki järjestyy!

Vierailija

Caribia kiitos kannustuksesta :) Erosimme tänään poikaystäväni kanssa... En voi edes muistaa koska mulla olisi viimeksi ollut näin p*ska olo... Tuntuu kun osa musta olisi juuri kuollut...

Vierailija

Et kertonut syytä miksi näette vain viikonloppuisin. Pitkä välimatka vai hä?

Ja ehkä vähän myöhästä nyt mut mä en ois eronnu.

Vierailija

Taira: asumme samalla paikkakunnalla. Ja loppujen lopuksi aika lähellä toisiamme. Ero oli lähinnä poikaystäväni päätös. Mutta ehkä se oli meidän molempien kannalta parempi. Riitelimme USEIN.. Minä olisin ollut valmis muuttumaan, jotta suhteemme olisi säilynyt, mutta poikaystäväni sanoi ettei pysty muuttumaan..

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Sin olisit ollut valmis muuttumaan? miksi? ei suhteen tarkoitus ole, että kummankaan osapuolen tulisi muuttua. Käytöstään voi ja pitää muuttaa mikäli siinä ilmenee kyseenalaisia piirteitä, mutta jos vaan kemiat ei kohtaa tms niin ei siihen paljoa auta toisen muuttaminen. Teinä lähtisin ekana tutustumaan omiin persooniinne ja haluihinne ja siihen, mitä te haluatte itse elämältänne ja parisuhteiltanne. Siinä vaiheessa kun ne on selvillä, voi alka amiettimään parishteita ja muutoksia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat