uudet miehet jännittää

Vierailija

oon tässä huomannut etten "uskalla" enään harrastaa seksiä uusien miesten kanssa. jotenkin jännitän ja stressaan sitä normaalia enemmän. pelkään ettei mies osaakkaan hommaansa ja joudun pettymään tai että mies pettyy jos mä en osaakkaan jotain tai en ole tarpeeks kostea jne. ennen ei ole ollu tämän asian kanssa mitään ongelmaa mutta nyt on jostain tullut.
tuttujen miesten joiden kanssa olen ennen tätä mun "ongelmaa" harrastanu seksiä niin niiden kanssa pystyn toimimaan niin miten pitääkin ilman, että stressaan.

voiko tähän asiaan olla osasyynä se että olen n.2kk sitten eronnut 2,5 vuoden seurustelusuhteesta?
suhde oli loppumetreillä aika karmiva... mies haukku mut alimpaa h*lvettiin ja mollasi melkein jokaisesta asiata.

onko kellään ollu samallaista tilannetta tai osaisko joku neuvoa miten en enää "pelkää" uusien miesten kanssa sänkyhommia?

Kommentit (1)

Vierailija

Kertomaasi pelkoon ja epävarmuuteen on varmasti syynä nimenomaan se, että sinua haukuttiin ja mollattiin edellisessä suhteessa, ja etenkin kun siitä on vasta pari kuukautta aikaa, niin mielestäni on pelkästään luonnollista ettet ole vielä ihan entinen rohkea itsesi. Siksipä sanoisinkin, että anna ajan kulua. Älä pakota itseäsi mihinkään, vaan kerää rohkeutta ihan rauhassa. Se rohkeus löytyy kyllä, etenkin sitten kun kohtaat miehen jota et kertakaikkiaan voi vastustaa... Silloin se on menoa, ja pelot unohtuvat varmasti :)

Kannattaa muutenkin ylipäätään muistaa, että seksi on aikuisten leikkiä. Parhaimmillaan se on yhteistä tunnetta, kemiaa ja heittäytymistä - pahimmillaan taas vain teknistä suorittamista, josta kumpikaan osapuoli ei nauti. Jos jonkun uuden ihmisen seurassa tuntuu hyvältä, kutkuttavalta, jännittävältä ja samalla kuitenkin rennolta olla (eikä tämä johdu vain liian monesta alkoholiannoksesta), ja kaikkea vielä sävyttää välillänne vallitseva järisyttävä seksuaalinen vetovoima, niin silloin sänkypuuhat tuskin voivat mennä kovin pieleen.

Itse tutustuin tällaiseen edellä kuvailemaani kutkuttavan jännittävään mieheen kuukausi sitten. Välillämme oleva vetovoima oli aivan mieletöntä - en muista, että olisin koskaan aiemmin tuntenut samanlaista himoa tai halua ketään miestä kohtaan. Istuimme yhdessä baarissa sylikkäin tuntikausia suudellen, toisiamme kosketellen ja puhuen siitä mitä haluaisimme tehdä, missä ja miten... Kaikista merkeistä huolimatta tuo ilta ei kuitenkaan päättynyt seksiin. Se tuntikausia kestänyt esileikki jota pidimme yllä baarissa oli jo jotain niin hienoa, että yhteinen yö ei olisi voinut sitä ylittää. Niinpä meistä tuntui paremmalta vain vaihtaa numeroita, ja jättää kutkuttavan kiihottava muisto ja mahdollisuus yhteisestä yöstä elämään... :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat