Teippipidennyksistä tietävät

Seuraa 
Liittynyt29.11.2011

Heippa vaan kaikki.

Toivon että täällä olisi joku jolla olisi kokemusta teippipidennyksistä. Oon tässä jo hetken haaveille pitkästä kesätukasta, sillä oma hiuslaatu on sellaista että pitkäksi kasvaessaan siitä tulee ruma ja kuiva. Siksi mulla on melkeen koko ikäni ollut lyhyet hiukset.

Suurin pulma on että kuinka lyhyisiin hiuksiin voi noi pidennykset laittaa ?

Mulla on tällä hetkellä hiukset edestä leuan alapuolelle ulottuvat eli joku 10-15 cm pitkät, mutta niskasta 2-3 cm sillä ne on juuri leikatut. En siis heti ajatellut tyrkätä hiusta tähän päälle sillä se näyttäisi varmaan todella typerältä, mutta jos kasvattaisin hiusta takaa n.7 cm ja edestä pituutta sen 15 cm. Vai näyttääkö pidennykset lyhyissä hiuksessa edes miltään ? Katselin joltain sivulta videota missä liimattavat pidennykset laitettiin jopa todella lyhyeen poikatukkaan, eikä se näyttänyt sen hullummalta. Silti vähän epäilyttää upottaa 250 pidennyksiin jotka ei sitten sovikkaan. Ei kyllä mulla mikään kiirekkään ole sillä tykkään ihan tästä lyhyestäkin tukasta :)

Toiseksi treenaan todella paljon, niin voiko se haitata jotenkin hiusta ? Tiedän että hiukset tulee letittää treenin ajaksi, mutta kuinka kestävää tuollainen hius yleensä on ?

Voiko hiuksilla käydä saunassa tai ottaa aurinkoa ihan normaalisti ?
Ja yleensäkkin kokemuksia teipeistä kaivataan!

Kiitos paljon jos joku osaa vastata :) Olen kyllä yrittänyt tässä koko päivän googlettaa mutta en kunnon vastauksia löytänyt mistään :)

Kommentit (2)

pinky86
Seuraa 
Liittynyt13.8.2009

heippa,

en osaa vastata kysymykseesi, mutta minuakin kiinnostaisi aihe. Lähinnä sinettipidennyksistä, koska olen tässä lähdössä thaikkuihin ja sieltä saisi kuulemma sinetit halvalla.

Mutta jostain luin, että hiukset tulee kuivata viileällä föönillä. Mutta onko näin? Jos otan thaikuissa piennykset,niin kuinka siellä muka voi hoitaa/kuivata hiuksia oikeaoppisesti kun ja jos viettää päivät rannalla makoillen, ja merivesikään ei ainakaan omille hiuksille hyvää tee?

Vierailija

Pidennyksistä kannattaa maksaa, jos kunnolliset haluaa hankkia. Itselläni on ollut pidennykset teipillä muutaman kerran. Mielestäni luonnollisimmat pidennykset tulee hiuksiin, jotka ovat "epätasaiset", eli ei mikään tasapitkä ja -paksu polkkatukka. Sillon voi jäädä pönköttämään omat hiukset ja pidennykset näkyy selvästi.

Itse myös treenasin paljon ihan kunnon "hikiurheilua", enkä henkilökohtaisesti koennut sen haittaavan. Hius on kestävintä, jos se on aitoa hiusta. Kuituhiukset yms halpistuotteet voi unohtaa...

Minulle ei suositeltu saunassa käyntiä teippipidennysten kanssa, mutta kyllä saunassa muutamia kertoja kävin. En mitenkään jokaviikkoisesti, mutta sillontällön, eikä tuntunut haittaavan. Ei kuintenkaan kannata pestä joka päivä, eikä välttämättä joka toinenkaan päivä, sillä sillon voi hiukset rasittua. Itselläni pidennysten aikaan tuntui, että hiukset ei edes likastuneet niin paljon kuin normaalisti :o Oikeanlainen pesu, kuivatus ja huolto pitää hiusta hyvänä, joten kannattaa kysyä ihan ammattilaiselta kunnon shampoot ym!

Yli 300e itselläni meni, mutta olin tyytyväinen. En suosittele mitään thaikkujen sinettejä yms tekotukkia, koska ne on harvoin siellä aitoa kunnon hiusta. Ovat monesti kuituhiusta, mikä menee helposti yhdeksi paksuksi rastaksi meri- tai suolavedessä. En halua pelotella, mutta jos kunnon pidennykset haluaa, kannattaa luottaa kunnon ammattilaiseen (vaikka rahaa menisikin). Voihan tietenkin olla, että jollekin kuituinen tekotukka voi kelvata, ken tietää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat