Vanilian tuoksuinen hajuvesi?

Vierailija

Tiedättekö hyviä vanilijantuoksuisia hajuvesiä tai suihkusaippuoita/vartalovoiteita tms? Mielellään ei mitään ällön makeita. Kuulin, että miehet ovat heikkoina vaniliaan heh heh... Enpä tiedä siitä, mutta itse ainakin olen!
Tänks :)

Kommentit (7)

Vierailija

The Bodyshopilla on hyvää vaniljan tuoksuista vartalovoita. Bodybutter DUO Beurre Corporel Vanilla on sen nimi. Siinä on siis kahta eri rasvaa samassa purnukassa. Tuoksuu hyvältä ja kestää pitkään iholla + jää helposti vaatteisiin tuoksumaan. :) Uskoisin, että The Bodyshopista löytyy myös vaniljan tuoksuisia suihkusaippuoita ja tuoksuja. Kannattaa käydä vilkaisemassa.

Vierailija

Mä oon kanssa kuullut tuosta, että miehet tosiaan tykkäis vaniljan tuoksusta (kenties alitajuisesti)! Siis onko se ihan vaan legenda vai ihan paikkaansa pitävä juttu? :D

Vierailija

Kiitos pinkcherry :) Pitääkin käydä Bodyshopissa!
Haha, luin että vanilija muistuttaa miehiä pullan tuoksusta ja luo kodikkaan ja turvallisen olon XD Mutta varmasti miehillä tuoksumieltymykset on yhtä yksilöllisiä kuin naisillakin.

Vierailija

Ite oon kans ihan heikkona vaniljan tuoksuun, aah :D Olen kuullut että se Diorin Hypnotic poison hajuvesi on ainakin ihanan vaniljainen, mutta on kyllä kivan hintainenkin... Mä olen ostanut Yves Rocherilta vaniljan tuoksuisia vartalovoiteita ja suihkusaippuaa, ovat ihanan tuoksuisia, eivätkä liian äklömakeita. :) Tässä linkki Yves Rocherin valikoimaan: http://www.yves-rocher.fi/control/searchresult?query=vanilja&channel=fi_FI ja hei, mikä parasta, ei maksa paljon! ;)

Pilkku

Ihan Seppälä myymälöistäkin lötyy vaniljan tuoksuisia/tuoksuisen hajuveden. Vanilla Fun on merkki, eikä ole äklömakea. Poikaystäväni piti hajusta, niin ostin häntä varten sen ja olen itse tykästynyt siihen myös! :)

VanillaFun

H&Mssä on ainakin vaniljan tuoksuisia vartalovoiteita, anttilassa ja seppälässä vanilja hajuvesiä ja yves rocher the body shop oriflame/avon

Vierailija

Oon tän seppälän Vanilla Funin puolella. Halpaa, hyvää, suht iso pullo. Suosittelen.

Ostin kerran kun eksäni piti siitä, ehkä vähän liikaakin kun sitä joskus lainasi. =D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat