Onko muilla ollut vastaavaa?

Vierailija

Elikkä alotin tossa vähän aika sitten Yaz merkkiset e-pillerit. Ekan liuskan söin normaalisti ja päätiin siirtää menkat. Toisen liuskan tokalla rivillä alko menkat ja ne on nyt kestäny 6 päivää hyvin runsaina. Ennen pillereitä ollu runsaat kanssa, mutta ei todellakaan kestäneet näin pitkään yhtä runsaina! Myöskin kivut ennen pillereitä helpottaneet parissa päivässä.
MUTTA nyt on ollut koko ajan alavatsakipuja ja kaiken lisäksi kipu on myös vihlovaa ja tuntuu vihlovan ihan alhaalta emättimestä kohtuun asti.. Kävin tänään terkalla ja ei osannu se sanoo mitää muuta ku, että jos ei 10 päivässä vuoto lakkaa nii lekurille..

Eli onks muilla ollu tämmöstä? Alkaa vähä huolestuttaa, että mikä on :o

Kommentit (2)

Vierailija

Moi! :)

Itse käytän Yazeja, ja tosiaan mullakin on niiden kanssa ollut vaikka mitä :( Esimerkiksi, että kesken laatan tuli menkat ja kesti yli viikon ja oli runsaat, mielialan vaihtelut hirveet ja kaikkea tämmöistä...

Kävin sitten lääkärissä sain uuden reseptin uuteen merkkiin, että saa nähdä onko sopivammat mulle kuin nuo yazit :D

Monella mun kaverilla on ollu "ongelmia" juuri näiden Yaz merkkisten pillereiden kanssa, eli mun mielestä, jos toi jatkuu, niin kannattaa koittaa vaihtaa eri merkkisiin pillereihin :)

Tässä nyt odottelen, että itse pääsen kokeilemaan uusia ja näkee sitten helpottaako tosiaan nää hirveet mielialanvaihtelut yms... :D

Mutta tsemppiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat