Onko muilla ollut vastaavaa?

Vierailija

Elikkä alotin tossa vähän aika sitten Yaz merkkiset e-pillerit. Ekan liuskan söin normaalisti ja päätiin siirtää menkat. Toisen liuskan tokalla rivillä alko menkat ja ne on nyt kestäny 6 päivää hyvin runsaina. Ennen pillereitä ollu runsaat kanssa, mutta ei todellakaan kestäneet näin pitkään yhtä runsaina! Myöskin kivut ennen pillereitä helpottaneet parissa päivässä.
MUTTA nyt on ollut koko ajan alavatsakipuja ja kaiken lisäksi kipu on myös vihlovaa ja tuntuu vihlovan ihan alhaalta emättimestä kohtuun asti.. Kävin tänään terkalla ja ei osannu se sanoo mitää muuta ku, että jos ei 10 päivässä vuoto lakkaa nii lekurille..

Onko muilla ollut tälläistä? Alkaa tässä vähän huolestuu, että onko kaikki ok:o

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla on nuo samat pillerit, mutta ei mulla oo ainakaan ikinä ollu nuin vaikka teinki saman homman ekan liuskan aikana että siirsin mun menkat. :o ehkei nuo vaan sovi sulle tai jotai? :o

Vierailija

Söin itse samoja pillereitä pari vuotta ja jouduin lopettamaan juurikin samanlaisten alavatsakipujen ja outojen vuotojen takia. Harrastin myös aika paljon tuota menkkojen siirtämistä. Taisin syödä aina 2-3 levyä putkeen, mikä on varmaan aika huono.
Olin syönyt niitä kylläkin jo huomattavasti kauemmin kuin sinä kun kivut alkoivat, että tokihan kivuille voi olla eri syyt... Mulla kuitenkin loppui kivut kokonaan noin kahden viikon päästä siitä kun aloin syömään eri pillereitä.
Suosittelisin kuitenkin käymään lääkärissä vaikka kivut loppuisikin, sillä voihan se olla että joku muu merkki sopisi paremmin sulle :)

Vierailija

Ite syön kanssa Yaz-pillereitä nyt reilusti toista vuotta. Ja itse syön lääkärin ohjeistuksesta kaksi liuksaa putkeen ja sitten kuukautiset. Mutta nyt oon itekin havainnut alavatsakipuja, mutta mitään vuotoja ei ole kyllä ollut. Mutta mun kaverilla oli samantyylinen ongelma ku sulla. Hänellä tuli toiset kuukautiset heti seuraavalla viikolla ja kummatkin kuukautiset kesti sen noin 10 päivää. Lääkärissä kävi ja epäilivät sukupuolitautia. Että suosittelen lääkärissä käyntiä :) Saat myös itsellesi mielenrauhan :)

Mutta toisaalta kun sun elimistö ei ole vielä täysin tottunut pillereihin, niin myös sen takia kuukautiset voi tulla ns. vanhan rytmin mukaan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat