Kummilapsi kehitysmaasta?

Vierailija

Olen nyt jonkun aikaa miettinyt kummilapsen hankitaan kehitysmaasta esim. Planin tai Worldvisionin kautta. Onko kellään teistä kokemusta kummiudesta?
Ehdotin avopuolisolleni, että yhdessä ryhdytään kummiksi, mutta hän ei suostu, koska firmat vetää välistä.

Olisi kiva tietää minkälaisia kokemuksia ja näkemyksiä teillä on :)

Kommentit (5)

Vierailija
Vierailija

Olen nyt jonkun aikaa miettinyt kummilapsen hankitaan kehitysmaasta esim. Planin tai Worldvisionin kautta. Onko kellään teistä kokemusta kummiudesta?
Ehdotin avopuolisolleni, että yhdessä ryhdytään kummiksi, mutta hän ei suostu, koska firmat vetää välistä.

Olisi kiva tietää minkälaisia kokemuksia ja näkemyksiä teillä on :)

Vierailija

Minulla on kummilapsi World visionin kautta keniassa. Minulla on ollut myös kummilapsi Planin kautta.  Voit varmasti luottaa siihen, että apusi menee hyvään tarkoitukseen. suosittelen, että ota ihmeessä vaikka ystäväsi kanssa  yhteinen kummilapsi

Vierailija

Olen  ollut kummina monelle lapselle tällä hetkellä minulla on kummilapsi world Visionin kautta  hän on suloinen 4 vuotias tyttö voin vakuuttaa että rahasi menevät hyvään tarkoitukseen itsee olen aina iloinen kun sain heiltä kirjeitä  kannattaa kuitenkin odottaa ennenkuin kirje tulee lapselta sinulle sillä siellä olosuhteet ovat huonommat kuin mitä meillä täällä suomessa. Kun esim. lähetät sille  kortteja suomesta niin saat aina vastauksen jos sinulla on niin pieni kummilapsi joka ei osaa vielä kirjoittaa niin hänen siskoistasi kirjoittaa hänen  puolesta kuitenkin saat vastauksen

Faithin ja Lydian kummi

Minulla on World Visionin kautta kaksi kummityttöä Keniassa 5- ja 7- vuotiaat.
Keniassa mm. on tällä hetkellä suuri nälänhätä, siellä tarvitaan apua, joko kriisi-lahjotusten, kuukausilahjoitusten tai kummiuden turvin...
Suosittelen kummiutta, saat itsekin hyvän mielen lisäksi kirjeitä ja kuvia sieltä, mihin apusi menee.😊

Vierailija

Minulla on kummilapsi Sri Lankasta Suomen Lionsin kautta (Eero Arvo). Vuodessa maksaa 130€. Maksan tytön vuoden opiskelut. Olen ollut hyvin tyytyväinen tähän tapaan auttaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat