Ei kiinnosta?

Vierailija

Olen ajatellut jo jonkin aikaa, että mikseivät miehet lähesty minua. Esim ulkomaille mennessä saattavat vislailla ym., mutta eivät tule juttelemaan tai mitään. Usein sanotaan etteivät miehet vain uskalla lähestyä jos on esim. "liian kaunis", mutta sitten taas jotkut sanovat että jos mies oikeasti on kiinnostunut, hän lähestyy kyllä. En ole omasta mielestäni mitenkään ruma, ja useat sanovatkin, että olen todella kaunis. On vain tullut tosi epävarma olo, kun tuntuu ettei kelpaa kenellekkään... Jos voisitte kertoa omia kokemuksianne, olisin todella kiitollinen! :/

Kommentit (6)

Vierailija

Kuulostat ihan mun pikkuveljeltä. Sekin on ok näkönen, urheilullinen ja lihaksikas. Hyvä koulussa. Tykkää lapsista ja eläimistä. Ahkera ja huomaavainen. Ikäisekseen jo ihan hyvissä varoissa. Pukeutuu siististi. Käyttäytyy kohteliaasti. Silti naiset ei vaa koskaa lähesty sitä.

Ja nyt aion sanoo samaa sulle ku sanon ain sille. Ei se vastakkaisen sukupuolen edustaja sylii tosta noin vaa kapsahda. Pitää olla silmäpelii ym lämmittelyy. Tai en mä ainakaa oo kuullu kenestäkää joka ois kumppanin saanu vaa istuskelemalla ja odottelemalla. Odottelu kannattaa kyl siinä mieles et kyl sen oikeen tunnistaa ku se kävelee ohitte. Nii ja ei saa ryhtyy epätoivoseks. Et "tyrkyttää" itteensä jokaiselle joka uskaltaa lähestyy. Oma ittensä kannattaa olla mut ei saa paljastaa kaikkia kortteja heti.

Ja niitä omia kokemuksia. Tutustuin avomieheeni kaverini kautta. Facebook-kaveruudesta ja yhteisestä jutustelusta se sitten lähti (:

Vierailija

On vielä sekin, että olen aika ujo,ja tuntuu hankalalta katsoa vain silmiin ja hymyillä. Pelkään että punastun ja näytän aivan tyhmältä. Vasta oli vanhojen jatkot, ja sielä juttelin muutaman pojan kans, niin neki sano että olen tosi kaunis, ja minun pitäs puhua enemmän, mutta en uskalla, ja varmaan johtuu siitäki etten luota itteeni ollenkaan.. :( Kiitos neuvosta!

Vierailija

Omasta kokemuksesta tiiän et kannattaa ite tehä alote jos tapaa kivan olosen jätkän ja se ei tee alotetta. Onhan se tietysti aina kivempi ja tosi imartelevaa jos ittee lähestytään mut et todellakaa menetä siinä mitää vaikka tekisitki ite sen alotteen, päin vastoin. On hyvin mahollista et jätkä on kiinnostunu susta mut ei vaa tee alotetta. Nii kävi esim. mulle ja mun nykyselle poikakaverille. Melkeen koko lukioaika oltiin kiinnostuneita toisista toisen tietämättä mitää eikä kumpikaa tehny alotetta ja sinä aikana ehdin olla 3 muun jätkän kans jotka uskals tehä alotteen ja sit loppujen lopuks aina huomasin ettei ne ollu yhtää mun tyyppiä ja sellasia jonka oikeesti haluan, menin vaa nii sekasin siitä ku joku osottaa kiinnostustaan et en ees sen enempää aatellu ennenkö hyppäsin paskaan suhteeseen. Eli siis vältä sitä virhettä et hyppäät heti sellasen matkaan joka ekana sua yrittää jos oot enemmän kiinnostunu jostaki toisesta. Siitä tulee tosi hyvä olo ku joku osottaa kiinnostustaan ja se vie jalat alta mut pitää vaa sen kaiken keskellä yrittää miettiä mitä oikeesti haluaa eikä tyytyä liika vähään vaa pitää rohkeesti tavotella sitä mitä haluaa. Loppujen lopuks mä tein alotteen enkä vois olla onnellisempi. Eli kannattaa ehdottomasti kokeilla. :)

Vierailija

Nii joo ja vaikka toi mun teksti ehkä antaaki ymmärtää vähä muuta nii oon kans oikeesti tosi ujo ja punastun toosi helposti. :D 2 ekaa suhdetta ja osittain varmasti kaikki on kaatunu siihen ku oon ollu liian ujo. Mut älä missää nimes säikähdä ny tota mitä sanoin, ne ei vaa ollu mulle niitä oikeita ku ei hyväksyny mun ujoutta ja mua sellasena ku oon. En ees oikeen tiä mistä sain rohkeutta tehä alotteen mun poikakaverin suhteen mut eipä sillä väliä, pääasia et kuitenki tein sen. :p

Vierailija

Niin, varmaan pitäiski olla rohkeampi ja tehä vain aloite, mutta pelkään niin paljon hylätyksi tulemista, ja muutenkaan ei ole oikein sopivaa tilaisuutta puhua pojalle, kun nykyinen ihastuksenikin vain saattaa tulla koulun käytävällä vastaan. Olen myös miettinyt facebookissa puhumista, mutta toisaalta se vois olla outoa kun ei muuten tunne... Sanokaa ihmeessä, onko facebookissa puhuminen viisasta. Ja kiitos taas neuvosta! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat