Mistä mies nauttii eniten?:)

Vierailija

Voi olla et täällä on jo miljoona tällästä mut en löytäny tarpeeks tyydyttävää vastausta ;) Kun haluisin yllättää mun poikaystävän jotenkin ja vielä suht. kokemattomana haluisin kuulla vinkkejä mistä miehet nauttii eniten? Mitkä seksiasennot? Ja muutenkin kaikkia vinkkejä kaipailisin piristämään seksielämäämme :) Ollaan molemmat 18-vuotiaita ja oon oikeestaan valmis (melkeen) mitä vaan tekemään hänen nautintonsa eteen ;p

Kiiitos jo etukäteen <3

Kommentit (7)

Vierailija

Ootteko puhunu poikaystäväsi kanssa siitä, mitä te molemmat haluatte? Parhaitenhan sen nimittäin saa selville puhumalla sen kumppanin kanssa :D Kaikki miehet ei todellakaan tykkää samoista jutuista, mutta tottakai sitä ulkopuolisena voi aina ehdottaa jotain.

Suihinotosta lähes kaikki miehet nauttii, niin sitä kannattaa ehdottomasti harjotella poikaystävän kanssa. Yllättävän monet tykkää myösö anaaliseksistä eli jos ajatus ei tunnu vastenmieliseltä ja myös toinen osapuoli sitä haluaa, voi kokeilla sitäkin. Nainen päällä on kanssa yleensä miehistä kiva, koska silloin näkee rinnat ja mies voi hyväillä sun rintoja tai voit tehdä sitä itse ja mies voi katsoa.

Yleisesti ottaen mies tykkää siitä, että nainen ottaa joskus ohjat omiin käsiinsä ja tekee sängyssä mitä haluaa. Näin ainakin omien kokemusten pohjalta voin sanoa :D

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Minustakin kanattaisi ehkä hieman udella oisko miehellä jotain erityistoiveita ja sitten miettiä onko ne mahdollista toteuttaa ;) minusta tuo nainen päällä asento on aika hyvä vinkki myös sillä usein kuulee että miehet puhuu miten on joskus niin kivaa kun itse voi vaan olla ja nauttia näköaloista x> voihan sitä salaa myös tilata vaikka netistä tai ostaa jonkun kuuman alusasun tai muuta sellaista :)

Vierailija

Meillä nautitaan kovasti peppuseksistä. Lisäksi mun mieheni pitää siitä, kun hän saa dominoida. Aika iisisti, mutta kuitenkin.

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011

Miehen näkökulmasta tosiaan suuseksi olisi kiva yllätys, tai sitten seksin aikana joku uusi kiva asento. Ja jos suuseksi on jo kokeiltu, niin voisit yllättää (jos et ole jo näin tehnyt) miehen ottamalla mällit naamalle, tai suuhun ja nielemällä. Siitä useimmat miehet saa hyvät kiksit ;) Sitten on tietysti se anaaliseksi, josta useimmat miehet nauttivat.

Vierailija

Ja useimmat miehet kiihottuvat visuaalisesti eniten. Joten voisit yllättää miehesi seksikkäillä alusvaatteilla! Voit ostaa vaikkapa sukkanauhaliivit tai jonkun seksikkään yöpaidan, semmoisen mekkotyylisen (ymmärtänet varmaan mitä tarkoitan) Hän taatusti nauttii näkemästään ja käy ihan kuumana. Meillä ainakin toimii kun silloin tälöin yöpuulle mennessä laitankin normaalin pyjaman sijaan seksikkään mustan, liukasta materiaalia olevan yöpaidan ja jotkut kauniit pikkuhousut vain alle. Tai sitten voit ihan muuten vain sopivalla hetkellä livahtaa kylpyhuoneeseen vaihtamaan seksikkään asun.

Vierailija

Noo tässä on osa jo mainittuki tässä keskustelussa, mut

- seksikkäät alusasut (toimii)
-sido silmät ja kädet, hyväile ja hyppää ratsaille..(toimii)

-hyväilet itseäs miehen katsellessa (en ole tehnyt mut mies toivonu monesti, et voi kokeilla jos oma mies tykkäis)

-seksilelut on kiva lisä

-liukkarista on iloa myös miehelle esim runkatessa

-perus sängyn sijaan yllätä miehes jossain ihan muualla tarttumalla haarovälistä kii

-eroottinen tanssi miehelle

-joo no oma mies ainaki tykkäs laueta rinnoille

-tuhmien puhuminen puhelimessa/sängyssä/viesteissä

-

Vierailija

Tuo todellakin toimii, että hyväilet itseäsi ja annat miehen katsella! :D Liukkarista voi myös repiä paljon iloa. Durex Play Heat on ainakin hyväksi havaittu. Lämmittää mukavasti ja hieman lisää herkkyyttäkin. Liukkarin kanssa on hyvä tehdä handjobia miehelle kun liukuu mukavasti, muuten ainakin mun mielestä on jotenkin hieman vaikeakin käsin hyvillä miestä. Liukkarista on iloa varmasti myös sinulle itsellekin.

Nämähän ovat vain meidän muiden ihmisten hyviksi havaitsemia juttuja. Kannattaa siis tietysti jutella poikaystäväsi kanssa, mistä juuri hän pitää. Mutta ainahan voit yllättää hänet näillä uusilla tempuilla ja katsoa käytännössä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat