Unohdanko, odotanko, vai otanko itse yhteyttä?

Vierailija

Olen aikaisemminkin kirjoittanut tänne kyseisestä miehestä. Olimme tiiviisti yhteydessä noin kk ajan, ja tapasimme pari kertaa kunnes kysyin että mikä tämä juttu on. Mies sanoi ettei halunnut mitään vakavaa ja sovimme että pidämme jutun "kevyenä". Sen jälkeen tiivis yhteydenpito loppui. Olemme kuitenkin nähneet vielä sen jälkeen ja aina on ollut yhtä ihanaa nauttia toisen läheisyydestä. Välillä on ollut yhteydenpidossa taukoja ja on mennyt päiviä ennenkuin olen kuullut hänestä mitään. Päätin kerran sitten itse kysyä hänen kuulumisiaan ja hän ehdottikin tapaamista. Vastasin myöntävästi, mutta kun tuli päivä jolloin luulin että olisimme nähneet hän peruutti, sillä hän halusi nähdä kavereitaan. Ehdotin seuraavaa päivää, mutta sekään ei lopulta onnistunut ja hän vaikutti olevansa hieman pahoillaan.
Nyt en ole kuullut hänestä mitään. En tiedä pitäisikö minun odottaa hänen ottavan yhteyttä vai mitä. Parasta olisi ehkä unohtaa koko mies mutta olen niin älyttömän ihastunut häneen. Haluisinkin vielä nähdä hänet ja koittaa hurmata hänet omakseni. Olen myös harkinnut laittavani viestin jossa kertoisin ikävöiväni häntä, mutta en todellakaan tiedä mitä minun nyt kannattaisi tehdä. Tätä kaikkea sotkee vielä se, että hän on armeijassa.

Kommentit (1)

Vierailija

Jos itse olet jo useamman kerran ehdottanut tapaamista, niin sinuna odottaisin miehen yhteydenottoa asian tiimoilta. Sillä tavalla saisit tietää, haluaako hän aidosti tavata sinut. Voithan toki laittaa hänelle viestiä, mutta ei ehkä kannata jatkuvasti puhua uudesta tapaamisesta, vaan jutustella muuta, jos kerran olette sopineet pitävänne juttunne "kevyenä". Jos sinä kuitenkin olet aina se aloitteellinen osapuoli, se kertoo mielestäni paljon, ja lisäksi mies saattaa kyllästyä siihen, että laitat vähän väliä viestiä. Tai siis lähinnä häntä saattaa alkaa ahdistaa se. Itse teet kuitenkin päätöksesi siitä, haluatko jatkaa juttua vai et.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat