Poikaystävälle 18v. lahja?

Vierailija

Heii kertokaas mitä voisin antaa omalle poikaystävälle 18 vuotis synttärilahjaks, ideoita? : )

Kommentit (6)

Vierailija

Itse ostin sillon semmoisen panssarikaulakorun ja tykkäsi kyllä se vaan oli aika hintava :) koru?kello? ne on ehkä ne perinteiset :)

Vierailija

No itse annoin poikaystävälleni erään PS3-pelin joka oli erittäin kallis mutta jonka tiesin hänen haluavan.. ja sen pelin käärin sitten t-paitaan johon olin itse raapustanut niitä "meidän juttuja". Mutta tää oli samalla joululahja sillä poikaystäväni täytti 18 niin lähellä joulua. Mutta joo :)

Vierailija

Annoin omalleni 19-v. lahjaksi taskumatin johon otin hellän kaiverruksen, tykkäs tosi paljon. En ite ikinä ostais poikaystävälle lahjaksi mitään peliä vaikka se oliskin varmasti sen mielestä huippulahja, sillä se on vaan lisää aikaa meiltä pois kun se istuu pleikkarin ääressä. Jos oot rahoissas ni esimerkiksi joku pieni kylpylämatkakin on aika hyvä idea.

Vierailija

Minä tilasin sille lahjakortin cdon.comiin, koska se tykkää musiikista, elokuvista ja peleistä. Saa sitten ite valita mieluista :) Lisäksi jotain pientä ja söpöä annan, annan ehkä itsekirjoitettuja runoja rakkaudesta, koska oon saanu siltä sen runoja :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat